خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 33370
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


تست دوپینگ از مهدی شیری و محمد منصوری!

 

 

پس از برتری تیم پرسپولیس برابر فولاد در خوزستان، از دو بازیکن پرسپولیس تست دوپینگ گرفته شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت خاتمه یافت و طی آن پرسپولیس به فینال جام حذفی صعود کرد.

بر همین اساس، مسئولان تست دوپینگ فدراسیون فوتبال، از مهدی شیری و محمد منصوری دو بازیکن پرسپولیس تست دوپینگ گرفتند.

 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی : ‌به بازیکنان گفتم شما بازی کنید من دعوا می‌کنم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-3.gifعلی دایی پس از تمرین امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: پس از بازی با سپاهان این اولین تمرین جدی ما بود که برگزار کردیم. به مدت دو روز فقط ریکاوری می‌کردیم تا بازیکنان را به شرایط بازی فردا برسانیم.
وی افزود: ما بازی بسیار سختی را در اهواز مقابل فولاد داریم. شناخت خوبی نیز از این تیم داریم. انشاءالله می‌بریم و با روحیه بالا به فینال راه پیدا می‌کنیم.
دایی خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم که از همه لحاظ روی پرسپولیس در این بازی فشار است. ما می‌دانیم هوای اهواز گرم است و خیلی از عوامل هستند که شاید آنجا برای ما مشکل باشد اما تمرینات خوبی داشتیم و بچه‌های من بسیار با انگیزه هستند.

 

دایی خاطرنشان کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم و کمک خدا طلسم عدم موفقیت خودمان در اهواز را با یک برد شیرین مقابل فولاد بشکنیم. ما در این بازی محروم نداریم اما مصدوم داریم.
دایی در جواب سؤالی که نقش مصدومان شما در عدم ناکامی در فصل جاری چه اندازه بوده است نیز گفت: تمام بچه‌های من با انگیزه هستند. آنهایی که الان مصدوم هستند برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند اما عادت کرده‌ایم بدون آنها بازی کنیم. من به آنها نیز می‌گویم دستتان درد نکند.خوشبختانه سایر بازیکنان جای خالی مصدومان ما را پر کرده‌اند.
وی همچنین درباره اینکه حاشیه‌ها به پرسپولیس ضربه وارد کرده‌اند یا خیر گفت: خدا را شکر اجازه این کار را ندادیم. به بچه‌ها گفتم شما باید فکر بازی باشید و من دعوا می‌کنم. شما فقط در زمین هر چه در توان دارید به نمایش بگذارید، برای پرسپولیس افتخار کسب کنید و دل هواداران را شاد کنید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آینده کاری خودش گفت: بگذارید فصل تمام شود بعد از آن می‌نشینیم و تصمیم می‌گیریم. فعلا فقط به فکر موفقیت در جام حذفی هستیم.
دایی درباره حضور امروز کریم باقری در تمرین پرسپولیس نیز گفت: من و آقاکریم به غیر از فوتبال در بیرون از زمین نیز با یکدیگر رفیق هستیم. فوتبال مانعی برای از بین رفتن رفاقت ما نمی‌شود برخلاف خواسته‌های خیلی‌ها من و کریم در این مدت در بیرون از زمین چمن همدیگر را می‌دیدیم و با همدیگر حرف می‌زدیم. متأسفانه بعضی‌ها در این میان تصور دیگری داشتند.
وی افزود: برخی بدانند رفاقت من و کریم طوری نیست که بخواهد به خاطر فوتبال از بین برود. رفاقت من و کریم با فوتبال سست نمی شود و مطمئن باشید همیشه محکم تر خواهد شد.
دایی خاطرنشان کرد: باقری لطف کرد و امروز بر سر تمرین آمد و به بازیکنان روحیه خوبی داد. انشاءالله همیشه موفق باشند. او اسطوره است و هیچکس هم نمی‌تواند خدشه‌ای به رفاقت من و کریم وارد کند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی : قهرمانی پرسپولیس در گرو عبور از سپاهان است

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-5.gifعلی دایی پس از تمرین امروز در گفت‌وگویی در خصوص بازی مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی بسیار سختی را در پیش داریم همانطور که شما مطلع هستید پس از بازی با پیکان تمرینات ویژه و پرفشاری را دنبال کرده‌ایم و بسیار آماده هستیم تا خودمان را در یک بازی جدی محک بزنیم.

وی افزود: شما می‌دانید ما همین‌ چند روز گذشته در اصفهان به دیدار سپاهان رفتیم به همین دلیل شناخت کافی از فوتبال سپاهان داریم همه مطلع هستید سپاهان امسال تیم بسیار خوب و قدری بوده و بر همین اساس ما روز سختی را در پیش داریم تمام سعی و تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا در جام حذفی قهرمان شویم و این قهرمانی می‌دانیم که از سپاهان می‌گذرد.

 

دایی افزود: برهمین اساس با انگیزه‌ای که بازیکنانمان دارند به دنبال شکست سپاهان هستیم همه خوب کار کردند و همه به دنبال این هستند تا به ۳ امتیاز بازی برسیم. شما می‌دانید خیلی وقت است که ما بازیکن مصدوم و محروم داریم و این مورد برای ما امری طبیعی شده است اما اینها باعث نمی‌شود مشکلی به وجود بیاید و تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا مقابل سپاهان به امتیاز لازم برسیم.

 

وی در جواب این سوال که آیا بازی روز یکشنبه از بازی اصفهان در لیگ برتر سخت‌‌تر است یا خیر، گفت: ما تجربه بسیار خوبی در آن بازی پیدا کردیم این تجربه قطعاً روز یکشنبه به درد ما می‌خورد و باید از آن استفاده کنیم تا سپاهان را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تشکیل وزارت ورزش و احتمال حضور حبیب کاشانی در رأس آن نیز گفت: من نظر خاصی در این باره ندارم چون آدم سیاسی نیستم و به هیچ عنوان دنبال این مسائل نیستیم که بخواهم درباره وزارت ورزش و جوانان نظری بدهم. من فقط آروزیم این است کسی بیاید این وظیفه مهم را در وزارت ورزش بر عهده بگیرد که بتواند به ورزش ما کمک کند. کسانی باید بیایند که به ورزش ما کمک کنند. باید کسانی در رأس وزارت ورزش قرار گیرند که در ورزش باشند و سابقه‌شان درخشان باشد. آدم‌های بزرگی باید بیایند که انشاءالله ورزش ما را به آن سطحی که شایسته‌اش است برسانند مهم‌ترین چیز در این موضوع به دست آوردن دل مردم است که وزیر ورزشی باید بیاید و این کار را انجام بدهد.

وی افزود: مردم ما به نظر من استحقاق خیلی بیشتر از این حرفها را دارند و باید همیشه طعم موفقیت در مسابقات مختلف را بچشند. پس باز هم می‌گویم کسانی باید در وزارت ورزش حضور یابند که واقعاً به ورزش کمک کنند و سطح توقع مردم را بدانند تا جواب مثبت به آن بدهند.

دایی در پایان در خصوص فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: من دوست دارم فردا بارسلونا قهرمان شود چون فوتبال این باشگاه را دوست دارم این باشگاه بالاتر از تمام تیم‌های دنیا و به سبک و کلاس خاصی فوتبال را به نمایش می‌گذارد. باتوجه به بازیکنانی که دارد خودم هم دوست دارم بارسلونا قهرمان شود. مطمئن باشید حق بارسلونا است تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا بیاید.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پیام تبریک حبیب کاشانی به مدیران عامل تیم های صعود کننده به لیگ برتر

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Habib-Kashani-2.gifحبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس در پیام های جداگانه ای به مدیران عامل سه باشگاه مس سرچشمه، داماش گیلان و مقاومت سپاسی، صعود این تیم ها را به لیگ برتر کشور تبریک گفت.

 حبیب کاشانی با تبریک صعود این تیم ها، به مدیران عامل و دست اندرکاران این باشگاه ها و هواداران این تیم ها برای موفقیت شان در لیگ برتر کشور آرزوی موفقیت کرد.این پیام ها به صورت جداگانه برای این سه باشگاه تازه صعود کرده به لیگ برتر ارسال شده است. 

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عابدزاده : دیگر دوست ندارم در فوتبال ایران حضور داشته باشم

 


احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی و تیم پرسپولیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در فوتبال ایران حواشی بسیار زیاد است که این مسئله به تیم ها و باشگاه ها لطمه وارد می کند،حتی این حاشیه ها و اختلافات باعث ناراحتی بعضی اشخاص می شود و کسانی که حاشیه سازی می کنند و دوست دارند اختلاف بین یک مجموعه باشگاهی بیندازند،هدفشان فقط منافع شخصی خودشان است.

وی افزود: من شش ماه از سال خارج از کشور و شش ماه ایران هستم و شغل آزاد دارم و زندگی راحتی دارم و دوست ندارم دیگر در متن حاشیه سازی تیم ها باشم.

عابدزاده در خاتمه افزود: این اختلافات بین علی دایی و حبیب کاشانی فقط به ضرر تیم پرسپولیس است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خطر از بیخ گوش سرپرست پرسپولیس گذشت

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Mahmood-Khordbin-1.gif\محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درحالی که امروز قصد داشت زودتر در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شود ناگهان یک دستگاه کامیون تریلر به ماشین وی برخورد کرد و آسیب جدی به ماشین وی رساند.
خوردبین در ترافیک پشت چراغ قرمز ایستاده بود، اما ناگهان یک کامیون به دلیل بریدن ترمز با خودروی خوردبین به شدت برخورد کرد. در این حادثه خودروی سرپرست پرسپولیس آسیب جدی دید،‌ اما خوشبختانه هیچ مشکل جسمانی برای خوردبین رخ نداد.

 


خوردبین با تایید این خبر گفت: واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد، اما به یکباره دیدم کامیونی که پشت سر من می‌خواهد متوقف شود،‌ناگهان کنترل اتومیبل از دستش خارج شد و با من برخورد کرد. خوشبختانه در این حادثه مشکلی خاصی برایم رخ نداد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پاداش سرخپوشان براي جام حذفي/ پيروزي برابر سپاهان؛ 2/5 ميليون،قهرماني؛ پژو 206

 

 

پرسپوليسي‌ها در صورت قهرماني در جام حذفي، پژو 206 دريافت خواهند كرد.


به گزارش سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، بر اساس تصميم حبيب كاشاني، پاداش قهرماني سرخپوشان در جام حذفي، پژو 206 خواهد بود.

همچنين پاداش پيروزي در برابر سپاهان اصفهان در مرحله يك چهارم نهايي مسابقات جام حذفي فوتبال كشور، دو و نيم ميليون تومان و پاداش پيروزي در برابر فولاد خوزستان 3 ميليون تومان در نظر گرفته شده است.

از سوي ديگر، پاداش پيروزي 5 بر يك سرخپوشان در بازي برابر پيكان قزوين نيز به 500 هزار تومان افزايش يافت. برد روحيه بخش در آستانه رويارويي با تيم فوتبال سپاهان اصفهان، دليل افزايش پاداش اين بازي است.

سال گذشته تنها پس از قهرماني در جام حذفي، پژو 206 به عنوان پاداش در نظر گرفته و معادل ريالي آن به بازيكنان اهداء شد اما امسال از سوي سرپرست باشگاه پرسپوليس، براي ايجاد انگيزه مضاعف، پاداش‌هاي ويژه اي
براي بازي‌هاي پيش از فينال نيز براي سرخپوشان پيش بيني شده است.
 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی : دلیلی نداشت در جلسه کمیته انضباطی شرکت کنم

 


 

* جایی نمی روم که نامحرم باشم…

سرمربی پرسپولیس تهران درجلسه کمیته فنی این تیم که قراربود ظهر روزشنبه ۳۱ اردیبهشت در باشگاه پرسپولیس تشکیل شود، شرکت نکرد تا اختلافات با کاشانی را وارد فاز جدیدی کند.

علی دایی،سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران دراین رابطه گفت: بلافاصله پس از دیدار مقابل پیکان به من اطلاع دادند که باید درجلسه کمیته فنی باشگاه که ظهر شنبه برگزار می شود،حضوریابم اما چون قصد نداشتم در این جلسه شرکت کنم،اعلام کردم نمی آیم تا دوستان بدون حضور من این نشست فنی را برگزار کنند.زیرا وقتی نامحرم هستم، دلیلی ندارد با آنها دوریک میز بنشینم.

 

وی ادامه داد:وقتی در باشگاه جلسه می گذارند و بدون من جلسه را برگزار می کنند؛چرا باید بروم و در رابطه با پرسپولیس حرف بزنم ؟دایی جایی می رود که محرم باشد و تهمت نزنند که خیلی از مسائل زیر سوال رود.

دایی افزود:می خواهم بدون درگیر شدن به این اتفاقات، خودم و تیمم را آماده بازی مقابل سپاهان کنم، زیرا هواداران بی صبرانه منتظر کسب قهرمانی درجام حذفی هستند و باید همه با هم دست به دست یکدیگر بدهیم و این اتفاق را رقم بزنیم و پرسپولیس را راهی رقابت های لیگ قهرمانان کنیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

چرخش جالب سرخها به سمت شهریار ؛ علی دایی حق دارد یا حبیب کاشانی ؟!

 

 

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ، پس از اینکه علی دایی در مصاحبه مطبوعاتی پایان بازی با سپاهان رسما به مدیریت کاشانی ایراد گرفت و حرفهایی جنجالی زد، برخی منتظر بودند تا واکنش حاج حبیب را ببینند که او واکنشی نشان نداد و در عوض بازیکنان را نزد خود جمع کرد تا برای آنها سخنرانی کند. او در این سخنرانی تا توانست برای علی دایی سنگ تمام گذاشت و تا می‌توانست از علی دایی خوب گفت اما فردای آن روز علی دایی سوالی را مطرح کرد که باعث شد هواداران خوشبین هم برایشان سوال ایجاد شد : «مگر شما جلسه با بازیکنان نگذاشتید پس کادر فنی کجا بود؟ … من هیچ کجای دنیا ندیدم که یک مدیر بدون حضور کادر فنی با بازیکنان جلسه بگذارد … پس من نامحرم بودم؟» واقعیتش هم همینی است که علی دایی گفت. در هیچ کجای دنیا رسم نیست یک مدیر بدون کادر فنی بازیکنان را دور خود جمع کند اما سوال مهمتر این است که چرا سر علی دایی کلاه نمی‌رود؟!

 

علی دایی حتی زمانی که از او تعریف و تمجید می‌کنند خام نمی‌شود و سوار جریانی که برایش ساختند نمی‌شود، شاید یکی بگوید علتش متوهم بودن این آدم است که حتی اگر این باشد نشان از حواس جمع او دارد و اینکه هیچ چیزی را از قلم نمی‌اندازد. توضیحاتی که او در جلسه کنفرانس خبری پیش از بازی با پیکان در حضور خبرنگاران ارائه کرد، نشان داد او آدمی است که بدون مدرک حرف نمی‌زند و حرفهایش محکمه پسند هستند. تا پیش از ارائه این توضیحات بسیاری از هواداران سرخ به حبیب کاشانی حق می‌دادند و علی دایی را محکوم می‌کردند به اینکه نمی‌تواند با کاشانی کار کند و اینکه مشکل از اوست اما توضیحات روز پنجشنبه نشان داد، این علی دایی متوهم اسنادی را دست دارد که باعث تبرئه او می‌شود: «مگر شما نمی‌گویید که از من حمایت می‌کنند پس چرا در روزنامه پرسپولیس که برای خود آقای کاشانی است من را می‌کوبند؟ چرا در طول هفته گذشته دائما به من در این روزنامه حمله شده است؟ اینکه سیاست یک بام و دو هواست! … شما حرفتان با عمل تان یکی نیست…» !

چه دوست داشته باشیم و چه دوست نداشته باشیم، علی دایی آدم با سوادی است که از هوش خوبی نیز برخوردار است و به این راحتی‌ها نمی‌توان او را از میدان به در کرد. آنهایی که فکر می‌کنند با سیاسی کاری و سیاسی بازی که مثلا بر سر علی پروین در آوردند و او را از میدان خارج کردند می‌توانند علی دایی را از میدان خارج کنند کمی اشتباه می‌کنند چون دایی مو را از ماست می‌کشد بیرون. او حتی به نزدیک ترین دوستانش هم گاهی شک می‌کند و به همین علت در چنین مواقعی کم نمی‌آورد. او سندها و مدارکش را جور کرده و اگر جواب قانع کننده ای داده نشود هوادار پرسپولیس هم حق را به او خواهد داد همانطور که از روز پنجشنبه سرخها با چرخشی جالب به سمت او رفتند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 1 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پرسپولیس پس از ۱۰ سال تعویض نکرد و ۵۰۰ امتیازی شد!

 

 

پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان با یک نیمکت خالی روبرو بود و بنابراین بازی را بدون انجام تعویض به پایان برد.البته بازیکنان حاضر در میدان نیز عملکرد قابل قبولی داشتند و دایی حاضر نشد ریسک کند و بازیکنان جوانش را به میدان بفرستند. این اتفاق در حالی روی داد که آخرین بار ۱۰ سال پیش در چنین روزهایی بود که پرسپولیس یک بازی رسمی را بدون انجام تعویض به پایان رساند.آخرین بازی بدون تعویض سرخپوشان در ۳ خرداد ۱۳۸۰ مقابل سامسونگ کره جنوبی بود که پرسپولیس در آن بازی ۲-۱ باخت. علی پروین سرمربی پرسپولیس در آن بازی بود که البته سابقه انجام ۳ بازی در جام ملتهای آسیا با یک ترکیب ۱۱ نفره ثابت و بدون انجام تعویض را در کارنامه داشت!

پرسپولیس ۵۰۰ امتیازی شد

تیم پرسپولیس با تساوی بدون گل مقابل سپاهان در لیگ برتر ۵۰۰ امتیازی شد.

 

سرخپوشان در سیصد و سومین بازی تاریخ خود در لیگ برتر به رکورد ۵۰۰ امتیاز رسیدند و پس از استقلال دومین تیمی شدند که به این رکورد امتیازی دست می یابند. البته پرسپولیس با توجه به نتایج کسب شده اکنون ۵۰۶ امتیازی است، اما با توجه به کسر ۶ امتیاز از این تیم در فصل ۸۶، سرخپوشان در جدول رسمی مسابقات لیگ برتر ۵۰۰ امتیازی هستند.

 

دایی برای پنجمین بار بدون باخت و گل خورده از فولادشهر خارج شد

علی دایی پنجمین بازی بدون باخت خود را در فولادشهر پشت سر گذاشت.

 

دایی ۳ بار با سایپا و ۲ بار با پرسپولیس در فولادشهر مقابل سپاهان و ذوب آهن به میدان رفته و با کسب ۳ برد و ۲ تساوی بدون گل از فولادشهر خارج شده است. نکته جالب اینکه تیمهای دایی هیچگاه در فولادشهر گل دریافت نکرده اند. اگر دایی چنین رکوردی را در بازی های خانگی و ورزشگاه آزادی نیز می توانست تکرار کند، شاید در فاصله چند هفته به پایان لیگ برتر قهرمانی را جشن می گرفت!

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خبر مهم : اتفاقات جدید در پرسپولیس پس از دیدار کاشانی ، دایی و باقری با سعیدلو

 

 

باشگاه پرسپولیس که در سالهای گذشته بارها دچار بحران مدیریت شده و از این حیث لطمات جبران ناپذیری را متحمل شده، با اتفاقات اخیر در آستانه بحرانی جدید است که البته شاید دیدار اخیر حبیب کاشانی، علی دایی و کریم باقری با رئیس سازمان تربیت بدنی از این بحران جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر نتوانست انتظارات علاقمندان و طرفدارانش را برآورده کند و با وجود اینکه در فاصله یک هفته به پایان مسابقات در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد، اما میزان نارضایتی از نتایج و عملکرد این تیم بسیار بالاست.

به این نارضایتی باید درگیری های اخیر علی دایی و حبیب کاشانی را هم اضافه کرد که نشان داد این دو در طول فصل اختلاف نظرهای زیادی با یکدیگر داشته اند اما هر بار آن را رد و تکذیب کردند!

 

صحبت هایی که علی دایی علیه مدیریت باشگاه انجام داد و البته پاسخی از سوی حبیب کاشانی به دنبال نداشت، رئیس مجمع این باشگاه را برآن داشت تا دایی و کاشانی را به سازمان تربیت بدنی دعوت کند.

حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس که جدا از نتایج این تیم در لیگ نهم و دهم، توانسته آرامش قابل قبولی را برمجموعه همیشه پرحاشیه پرسپولیس حاکم کند، دوشنبه شب به سازمان تربیت بدنی رفت و با علی سعیدلو دیدار کرد. کریم باقری کاپیتان پیشین پرسپولیس نیز که اواسط لیگ دهم از فوتبال خداحافظی کرد هم با سعیدلو دیدار کرد.

به دنبال دیدار کاشانی و باقری، علی دایی سرمربی پرسپولیس نیز که این روزها بیشتر از همیشه مصاحبه می کند سه شنبه به دیدار رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس رفت و دقایقی با علی سعیدلو در مورد اتقاقات اخیر گفتگو کرد. این که در این جلسه بین سعیدلو با مسئولان باشگاه پرسپولیس چه گذشت، هنوز به طور رسمی اعلام نشده است اما نزدیکان پرسپولیس از اتفاقات جدیدی در این باشگاه خبر می دهند.

در این مورد گفته می شود قرار است بزودی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شود که در بین آنها نام کریم باقری نیز دیده می شود. مجید فرخزادی عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به همراه حسین هدایتی و علی پروین نیز از دیگر گزینه هایی هستند که نام آنها برده می شود.

به نظر می رسد پرسپولیس در روزهای آینده شاهد اتفاقات جدیدی خواهد بود که با معرفی اعضای هیئت مدیره این باشگاه آغاز می شود و به تغییرات روی نیمکت و بازیکنان منجر خواهد شد. گفته می شود با اتفاقات جدیدی که در باشگاه رخ خواهد داد برخی بازیکنان گذشته این تیم که فصل دهم را در تیم های دیگر سپری کردند به جمع سرخپوشان بازخواهند گشت.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

باقری : هنوز جوابی برای حضور در هیات مدیره پرسپولیس نداده‌ام

 

 

کریم باقری در خصوص دیدارش با علی سعیدلو عنوان کرد: با توجه به دستوری که داده بودند به سازمان تربیت بدنی رفتم و دقایقی با سعیدلو در مورد مسائل مختلف صحبت کردم. لازم نیست الان بگویم در جلسه چه اتفاقی افتاد اما این دیدار خوب بود و من همیشه با سعیدلو دیدار می‌کنم.

وی در جواب این سؤال که آیا به عنوان هیات مدیره پرسپولیس انتخاب شده‌اید گفت: خیر،‌ هنوز خبری نیست. صحبت‌هایی در این زمینه داشته‌ایم اما هنوز جوابی‌ نداده‌ام. شما از طریق سازمان و یا باشگاه پیگیری کنید که اگر قرار است خبری باشد اعلام کنند.

باقری در جواب سؤالی در خصوص شرایط پرسپولیس تصریح کرد: سعی می‌کنم بازی‌های این تیم را دنبال نکنم.

 

فعلا درباره شرایط پرسپولیس حرفی نمی‌زنم و همه چیز بماند برای بعد که اگر قسمت شد حرف‌هایم را می‌زنم اما امیدوارم این تیم بتواند در جام حذفی به مقام خوبی برسد تا دل هواداران پرسپولیس را شاد کند اگر چه کار سختی است.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در پایان در مورد حواشی‌ پیش آمده در این باشگاه گفت: در مورد این موضوع حرفی نمی‌زنم چون که به من مربوط نمی‌شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درخشان : خواسته‌های هواداران پرسپولیس باید اجابت شود

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Hamid-Derakhshan-1.gifحمید درخشان در گفت‌وگویی در مورد بازی با استیل آذین عنوان کرد: تعطیلات دو هفته ای برای شهرداری تبریز بد نبود. طبیعی است که بازی با استیل‌‌آذین برای ما سخت باشد مثل سایر دیدارهایی که پشت سر گذاشتیم. استیل‌آذین تیم خوبی است ولی به نظر من آنها شانسی آنچنانی برای ماندن ندارند. هر چند که ما نباید آنها را دست کم بگیریم. باید با همه قوا مقابل این تیم بازی کنیم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد شرایط شهرداری تبریز برای این مسابقه تصریح کرد: دفاع وسط و برزیلی ما برای این بازی محروم است و ابراهیم ابرقویی هم با مصدومیت روبرو است اما خوشبختانه سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند.


درخشان در مورد اینکه برای بقا در لیگ برتر امیدوار است یا خیر گفت: شهرداری شانس بیشتری نسبت به سایر تیم های پایین تر خود در جدول دارد. تیم های پایین جدول با هم بازی دارند و این کار را سخت تر می کند.

درخشان در خصوص اینکه برای فصل آینده چه تصمیمی گرفته است، اظهار داشت: باید مسابقه فردا تمام شود تا بتوان راحت تر تصمیم گرفت. شهرداری تبریز پیشنهاد ماندن را به من داده است. ما نگاهمان این است که تیم در لیگ برتر می ماند. برای ماندن شرایط خاصی ندارم اما برنامه هایی برای تقویت تیم دارم.

سرمربی تیم تبریزی در مورد اینکه آیا از شهرداری مانند تراکتورسازی حمایت می شود یا خیر گفت تراکتورسازی ریشه دارتر از شهرداری تبریز در لیگ برتر است و به همین دلیل توجه به این تیم بیشتر است اما من قول می دهم برای فصل آینده طرفداران شهرداری تبریز بیشتر شود.

درخشان تاکید کرذ: در چند روز اخیر اعلام شده آقای میر معصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه شهرداری، سرمربی تیم فوتسال گسترش فولاد است در حالی که این خبر صحت ندارد و ایشان فقط عضو هیات رئیسه کمیته فوتسال شده اند.

وی در مورد اینکه آیا به حضور در پرسپولیس هم فکر می کند یا خیر تصریح کرد: من هنوز کارم در تبریز تمام نشده و نمی توانم در مورد آینده صحبت کنم. در شرایط فعلی برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم. نمی خواهم اکنون در مورد این تیم حرفی بزنم. از پرسپولیس همیشه توقع کسب نتایج خوب می رفته و این انتظارات هم باید اجابت شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گزارش تمرین امروز سرخپوشان : آشتی‌کنان آرفی و محمد به دستور دایی

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Tamrin-2.gifتمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از بازگشت از امارات از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در هوایی ابری در ورزشگاه درفشی فر دنبال شد.
در این تمرین بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن بدن‌های خود به کارهای سرعتی و مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* در ابتدای تمرین که هنوز علی دایی بر سر تمرین حاضر نشده بود تعدادی از بازیکنان در زمین حضور پیدا کردند. شادی بیش از حد آنها و حرکات شان که مشخص می کرد هیچ ناراحتی بابت حذف از لیگ قهرمانان آسیا ندارند، انتقاد برخی از هواداران حاضر در محل تمرین را به همراه داشت.

 

 

* وحید هاشمیان با پای بانداژ شده در تمرین امروز حضور پیدا کرد. او به دلیل مصدومیت به صورت اختصاصی زیر نظر عبدی به دور زمین دوید. وی پس از ۳۰ دقیقه به تمرینات قدرتی و اختصاصی پرداخت.

* سکوبرت مدافع آفریقایی پرسپولیس به دلیل مصدومیت فقط به ماساژ پرداخت و تمرین نکرد.

* تیاگو بعد از ۲۰ دقیقه از تمرین، از ناحیه پا احساس درد کرد و او نیز به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* حدود ۱۵ هوادار در محل تمرین امروز حضور پیدا کردند. ابتدا اجازه حضور کنار زمین را نداشتند اما به دستور دایی در ورزشگاه باز شد و آنها تمرین قرمز پوشان را از نزدیک تماشا کردند.

* شوت‌های علی دایی از وسط زمین در نوع خود بسیار جالب بود. بسیاری از ضربه‌های دایی یا به تیر دروازه می‌خورد و یا تبدیل به گل می‌شد.

* علی دایی پس از گذشت نیم ساعت صحبت‌های اختصاصی با علیرضا محمد و آرفی داشت. وی به آنها به خاطر مسائل حاشیه ای اخیر تذکری جدی داد و این دو بازیکن نیز که در امارات مشکلاتی داشتند، با یکدیگر آشتی کردند.

* فریادهای علی دایی بر سر بازیکنان بی دقت نیز در تمرین امروز در نوع خود جالب بود. او وسط زمین ایستاده بود و هر جا حس می‌کرد که بازیکنی کم کار است با فریادهای بلند به او تذکر می‌داد.

* غلام رضا رضایی، سپهری حیدری، و جلال اکبری غایب بودند.

* بعد از گذشته ۴۰ دقیقه بازیکنان به دو قسمت اصلی و ذخیره تشکیل شدند و به فوتبال دستگرمی که بیشتر در قالب حفظ توپ و پرسینگ و دادن پاس‌های در عرض بود پرداختند. دایی نیز خودش پا به توپ شد و بارها میاچ به تشویق وی پرداخت.

* اکثر بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی امروز فرزندان خود را بر سر تمرین آورده بودند.

* در مرحله پایان تمرین بازیکنان با دستور دایی به ۲ قسمت تشکیل شدند و در نیمه زمین به فوتبال تحت فشار پرداختند. سانتر از جناحین و ضربه به گل برنامه اصلی این فوتبال بود. در این تمرین علی دایی در نقش یک مدافع به میدان رفت بی دقتی مهاجمان پرسپولیس طوری علی دایی را کلافه کرده بود که با فریادهای بلند از بازیکنان خود انتقاد می‌کرد.

* تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای دیدار مقابل سپاهان فردا عازم اصفهان خواهد شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خواب مالکیت بر پرسپولیس تعبیر نخواهد شد ! ؛ عشق مردم خریدنی نیست

 

 

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۲ تیم مردمی و پرطرفدار فوتبال ایران که در واقع ۲ قطب سنتی فوتبال این مرز و بوم بودند، بانگاهی منطقی و دیدگاهی برگرفته از یک جامعه‌شناسی هوشیارانه به چشم اموال بیت‌المال نگریسته شده و تحت پوشش دولت و البته ارگان‌های زیربط قرار گرفتند. در این میان اما به واسطه عدم وجود یک ساختار مناسب، مالکیت پرسپولیس تحت تأثیر اتفاقاتی قرار گرفت که در میان برخی افراد دست به دست شد. قصد واکاوی چند و چون ماجرا را نداریم اما کسانی که در مقطع کنونی با در اختیار داشتن اسناد و مدارک ادعای مالکیت برند پرسپولیس را دارند و البته موفق شده‌اند در چند رشته ورزشی نظیر والیبال،‌ هندبال و… هم با نام پرسپولیس فعالیت کنند، صرفاً با استفاده از فضای بی‌ثباتی بوده که در آن دوران وجود داشته است و همان اسناد و مدارک هم با نگاهی گذرا به پروسه نقل و انتقال امتیاز پرسپولیس از افراد و موسسات و سازمان‌ها به یکدیگر، صحت آنها را زیر سئوال خواهد برد.

 

خوشبختانه زیرمجموعه‌های مدیریتی در باشگاه پرسپولیس از جمله در مباحث حقوقی آنقدر قوی و مقتدر کار کرده‌اند که پیرامون احقاق حق پرسپولیس نیز مجالی به این قبیل خودکامگی‌ها نخواهند داد. اما فرض بر محال مدعیان مالکیت برند پرسپولیس بتوانند در فوتبال هم به مانند سایر رشته‌هایی که اکنون در آن فعال هستند به خواسته خود برسند. حال سئوال اینجاست که آنها در قبال همراه کردن اقبال عمومی چه خواهند کرد؟! وقتی شاهین تبدیل به پرسپولیس و بعدها تبدیل به پیروزی شد، طیف وسیع هواداران، بدون توجه به اتفاقات قلب خود را همراه با مجموعه اصلی کرده و به حمایت از پرسپولیس واقعی پرداختند. با اسناد و مدارکی برگرفته از نابسامانی‌ها نمی‌توان مورد وثوق مردم قرار گرفت و در واقع باید گفت که عشق مردم خریدنی نیست! مسلماً مدعیان کنونی که چند سالی است حرکت خزنده خود به سمت در اختیار گرفتن برند پرسپولیس را آغاز کرده‌اند، در این ارتباط به هدف ناصواب خود نخواهند رسید، مضافاً اینکه با واکنش منفی طیف وسیع هواداران هم مواجه خواهند شد.

***

پرداختن بیش از حد به موضوعی که نهایتاً فقط برای مدعیان مالکیت پرسپولیس شهرتی مقطعی ببار خواهد آورد، مسئله‌ای بیهوده را بزرگ‌تر خواهد کرد. ما هم قصد بسط و گسترش دادن ماجرا را نداریم و این مطلب صرفاً جهت تذکری به کسانی است که در راه رسیدن به هدف خود، زیرساخت‌های اجتماعی را در نظر نگرفته‌اند و میل و خواست هواداران را که همواره مالکان اصلی پرسپولیس بوده‌اند را در نظر نگرفته‌اند. پروسه فعلی مسلماً منتج به نتیجه نخواهد شد و پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا، جزو اموال شخصی هیچ کس قرار نخواهد گرفت. قطعاً مسئولین امر در این مورد توجه لازم را خواهند داشت و اجازه نخواهند داد که برخی افراد به واسطه برخورداری از لابی‌های نسبتاً قوی بتوانند به رویای خود تحقق بخشند. خواب مالکیت بر پرسپولیس مسلماً بی‌تعبیر خواهد بود!

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

واکنش معاون حقوقی پرسپولیس به شکایت شریفی : برکناری خود را به فال نیک بگیرید

 

 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، گفت:” طرح شکایت رییس سابق کمیته انضباطی علیه آقای کاشانی به دلیل عدم هر گونه پایه و اساس حقوقی و قانونی، فاقد هر گونه اثر است اما از این جهت که حداقل باعث شنیدن مجدد نام آقای شریفی در عرصه مطبوعات می شود، باعث خوشحالی است.”

مصطفی شکری درباره طرح شکایت رییس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه حبیب کاشانی تحت عنوان “اکاذیب و هتک ‌حیثیت”، گفت: “در این خصوص دو مطلب قابل ذکر است: مطلب نخست اینکه به هر حال دکتر شربفی در مقطعی عهده دار مسئولیتی خطیر و پر زحمت بودند و از این جهت بایستی ارج و قدر زحمات ایشان محفوظ باشد. اما در خصوص برکناری ایشان از سمت خود و عکس العمل های مربوط به ایشان باید گفت، عَسَى أَن تَکْرَهُواْ شَیْئًا وَ هُوَ خَیْرٌ لَّکُمْ (چیزی را که شما ناگوار شمارید ولی به حقیقت خیر و صلاح در آن بوده )”

 

وی افزود:” اما مطلب دوم در خصوص شکایت از سرپرست باشگاه پرسپولیس تحت عنوان اکاذیب و هتک حیثیت آنچنان که در خبر ایسنا آمده است، توجه ایشان را به چند نکته حقوقی جلب می کنم:اول اینکه بر اساس اصل قانونی بودن جرایم و مجازات ها، عنوان مجرمانه ای به نام کذب یا اکاذیب در قوانین جزایی ایران وجود ندارد. بلکه عنوان نشر اکاذیب در قانون پیش بینی شده است. لذا سخن کذب با وجود حرمت دینی و اخلاقی در صورتی عنوان مجرمانه می یابد که منجر به انتشار و نشر آن در جامعه شود. لذا به نظر می رسد این مصاحبه منتسب به جناب شریفی مبنی بر ورود اتهام کذب به آقای کاشانی است که به دلیل انتشار آن، خود مصداق عنوان مجرمانه «نشر اکاذیب» است و بدیهی است که آقای کاشانی نیز از حقوق شهروندی خود در طرح شکایتی قانونی برخوردار است. “

شکری ادامه داد:” دوما اینکه هتک حیثیت، اصطلاحی است که عرفا در خصوص برخی جرایم خاص به کار برده می شود و قطعا استفاده از این واژه، تسامحا و به دلیل عدم اطلاع از بار حقوقی آن بوده است. مع الوصف احتمالا منظور ایشان با توجه به اشتغال شان در دیوان محاسبات عنوان “هتک حرمت اشخاص”، موضوع ماده ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی ناظر بر توهین به اعضای دیوان محاسبات است. در این خصوص نیز عزیزان مستحضر باشند که اولا موضوع این ماده توهین است. ثانیا اعضای دیوان به شغل خود مشمول این ماده قرار می گیرند و نه به ازای سایر فعایت های اجتماعی شان.”

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، تاکید کرد:” مطلب قابل توجه دیگر این است که جناب آقای شریفی در زمان تصدی مسئولیت ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مواقع مختلف تاکید بسیار داشته اند که موضوعات خانواده فوتبال در مرجع انضباطی فوتبال مطرح و مورد رسیدگی قرار گیرد و افرادی را مشمول احکام تنبیهی از جمله محرومیت مادام العمر از فعالیت در حوزه فوتبال قرار داده اند صرفا به دلیل اینکه موضوعات خود را به مراجع قضایی احاله داده بودند. شاید بهتر می بود آقای شریفی در عدول از این مواضع تعجیل نمی کردند و اینگونه اقدامات مغایر با رویه مورد تاکید خود را موکول به سپری شدن چند روزی از برکناری خود می کردند.”

شکری با اشاره به غیر حقوقی بودن شکایت شریفی، خاطرنشان کرد:” به هر حال طرح اینگونه موضوعات به دلیل عدم هر گونه پایه و اساس حقوقی و قانونی، فاقد هر گونه اثر است اما از این جهت که حداقل باعث شنیدن مجدد نام آقای شریفی در عرصه مطبوعات می شود، باعث خوشحالی است.”

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خبرگزاری برنا خبر خود را تکذیب کرد / توضیحات “برنا” درباره خبر قهر کاشانی

 

 

خبرگزاری برنا خبر نادرست خود درباره قهر حبیب کاشانی از اردوی پرسپولیس در امارات را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی و به نقل از سایت رسمی باشگاه ، این خبرگزاری که بر اساس شنیده های خبرنگار اعزامی خود به امارات، خبر از ترک ورزشگاه آل نهیان در دقایق پایانی از سوی حبیب کاشانی و قهر وی داده بود در اصلاحیه ای نوشته است:” تحقیقات ما حاکی از آن است که کاشانی تا پایان بازی در ورزشگاه حاضر بوده است. به همین منظور برنا لازم می داند که این خبر را اصلاح کند.”

“برنا” در اصلاحیه خبر خود آورده است:” کاشانی نه تنها تا پایان بازی در ورزشگاه حضور داشته، بلکه وارد رختکن قرمزپوشان شده و به آنها خسته نباشید گفته است.”

 

در توضیح این خبرگزاری در خصوص این خبر نادرست آمده است:” خبرنگار ما در ابوظبی می گوید که این خبر را بر اساس صحبتی که ورد زبان خبرنگاران بوده، روی خروجی خبرگزاری گذاشته و تحقیقات ما حاکی از آن است که کاشانی تا پایان بازی در ورزشگاه حاضر بوده است. به همین منظور برنا لازم می داند که این خبر را اصلاح کند.”

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

پنجعلی : بازی پرسپولیس مثل هوای بهاری بی‌ثبات است!

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-3.gifپیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: متأسفانه این تیم مثل هوای بهاری بود و ثبات نداشت.

“محمد پنجعلی” در گفتگویی، اظهارداشت: پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و فکر نمی‌کنم این تیم با کمبود بازیکن نیز مواجه شده بود اما به دلیل اینکه این تیم حاشیه زیاد داشت نتوانست نتایج لازم را کسب کند.

وی افزود: تواناییهای پرسپولیس بیشتر از این نتایج است اما شرایط روحی به همراه حواشی باعث شد تا این تیم در نتیجه‌گیری در آسیا و حتی لیگ برتر ضعیف عمل کند.

 

 

پنجعلی در پایان خاطرنشان کرد: در واقع بازی پرسپولیس مثل هوای بهاری بود و آن ثبات لازم را نداشت متأسفانه برد،‌ مساوی و شکست به همراه ناشی نتایج و عملکرد این تیم عجین شده است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

لیست فروش پرسپولیس لو رفت!

 


http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-1.gifبه گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی ؛ گفته می شود سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس که درجنگ پنهان با دایی کفه ترازو را به سمت خود سنگین تر می بیند،به دلخواه خود لیست فروشی از بازیکنان فعلی پرسپولیس تهیه کرده که با اتمام فصل،عذر آنها را بخواهد و در لیست پرسپولیس جا را برای بازیکنان جدید باز کند.

 

این گزارش حاکیست؛یکی از نزدیکان به باشگاه، گفته در تهیه این لیست فروش هیچ مربی نقشی ندارد و حبیب کاشانی با مشورت نزدیکان خود اقدام به تهیه این لیست کرده است.

 

 

مجتبی شیری،مهدی شیری،علی رضا محمد،تیاگو فراگا،محمد منصوری،مجتبی زارعی،جلال اکبری،رضا نورمحمدی و محمد پروین از جمله این بازیکنان هستند که فصل بعد جایی در پرسپولیس ندارند و در مقابل بازیکنانی در لیست خرید کاشانی قرار دارند که در صورت جذب آنها،سرمربی قدرت درخشش در لیگ را خواهد داشت.

البته در این روزهای به اصطلاح حساس پرسپولیس، به احتمال فراوان این خبر تکذیب می شود و بدون شک ۹۰ درصد از بازیکنان فوق سال آینده در پرسپولیس نخواهند بود؛چراکه از باشگاه خبر می رسد،کاشانی آنها را نمی خواهد.

گفتنی است؛پرسپولیس می تواند شش بازیکن لیگ برتری و چهار بازیکن خارجی جذب کند که با هشت بازیکن توافق نهایی حاصل شده و درنخستین روزهای نقل و انتقالات قرارداد آنها ثبت خواهد شد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

زادمهر : چهارم شدن پرسپولیس جای تأسف دارد!

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Zadmehr-1.gifپیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: فقط باید گفت که متأسفم پرسپولیس بین ۴ تیم چهارم شد.

“محمدرضا زادمهر” در گفتگویی، اظهارداشت: وقتی تیمی مثل پرسپولیس با ۲ گل از تیم الوحده امارات شکست می‌خورد چه باید گفت؟ پرسپولیس تیم بزرگی است و چنین جایگاهی و نتایجی اصلا در شأن این تیم بزرگ و مردمی نیست.

وی افزود: فقط می‌توانم بگویم متأسفم که تیم بزرگی مثل پرسپولیس بین ۴ تیم چهارم می‌شود چراکه نمی‌توان چیز الگوی عنوان کرد.

 

 

زادمهر در پایان خاطرنشان کرد: باور کنید تواناییهای تیم پرسپولیس خیلی بالاتر از این نتایج است و فکر می‌کنم اشکال جای دیگری است که این تیم چنین نتایجی را کسب کرده است وگرنه کمبود بازیکن یا بدشانسی به همراه دیگر مسائل دلایل ناکامی این تیم نیست.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

شمارش معکوس آغاز شد ؛ ۱۵ روز پر ماجرا براى سرخپوشان

 

 

از امروز، شمارش معکوس براى سرخپوشان آغاز شده است. شاید بتوان گفت که اهمیت این ۱۵ روز پیش رو براى هواداران تیم سرخپوشان پایتخت کمتر از على دایى و بازیکنانش نباشد.
لیگ قهرمانان آسیا براى پرسپولیس تمام شد، همانطور که در یک چشم بر هم زدن لیگ هم براى سرخپوشان به پایان خواهد رسید. اما حکایت جام حذفى براى تیم پر طرفدار تهرانى حکایت دیگرى است، حکایتى که اهمیت آن را خود سرخپوشان و هواداران پر تعداد آنها خوب مى دانند.
پرسپولیس از امروز ۱۵ روز پر ماجرا را باید پشت سر بگذارد، روزهایى که یک اشتباه به ظاهر ساده ممکن است تاوان سنگینى را براى آنها به همراه داشته باشد۴. روز دیگر شاگردان على دایى باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان در چارچوب رقابت هاى هفته سى و سوم لیگ برتر به دیدار تیم سپاهان بروند، تیمى که مى شود از همین حالا قهرمانى این تیم اصفهانى را پیش بینى کرد.

 

این دیدار از آن حیث براى سرخپوشان اهمیت دارد که شاید به واسطه نتیجه گیرى در آن بتوانند به عنوان چهارمى لیگ به کار خود پایان بدهند، عنوانى که مى تواند امیدوارى پرسپولیسى ها را براى آسیایى شدن دوچندان نماید. نتیجه دیدار اصفهان اگر چه براى سپاهانى ها اهمیت چندانى ندارد، اما براى سرخپوشان مى تواند از اهمیت به سزایى برخوردار باشد ضمن اینکه دیدار اصفهان مى تواند یک دیدار خوب تشریفاتى هم براى دو تیم پیش از بازى حساس روز چهارم خرداد هم باشد۵. روز بعد از بازى با سپاهان، سرخپوشان تهرانى باید در تهران و در ورزشگاه بزرگ آزادى میزبان تیم مدعى سقوط پیکان باشند تیمى که چنین به نظر مى رسد براى گرفتن امتیاز در بازى پایانى خود در مقابل پرسپولیس به آب و آتش خواهد زد و همین مساله مى تواند کار سرخپوشان را در بازى آخر تا حدودى سخت نماید، ضمن اینکه پرسپولیسى ها به دلیل شراى خاص که در جدول رده بندى لیگ دارند، از همین حالا بر روى ۳ امتیاز بازى با خودروسازان حساب ویژه اى را باز کرده اند و مى خواهد همه امتیازات آن دیدار را به اندوخته هاى خود بیافزایند.
بعد از بازى با پیکان دیگر لیگ به انتهاى خود خواهد رسید و تکلیف پرسپولیس براى حضور در رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا تا حدود زیادى مشخص خواهد شد و همین مساله مى تواند انگیزه سرخپوشان را براى حضور در رقابت هاى جام حذفى دو چندان کند.
بعد از بازى با پیکان، پرسپولیسى ها ۵ روز زمان خواهند داشت تا یکبار دیگر خود را براى دیدار حساس با سپاهان در چارچوب رقابت هاى جام حذفى آماده کنند، دیدارى که از همین حالا هم مى شود حساسیت هاى خاص آن را در کلام دو مربى بزرگ فوتبال ایران به خوبى مشاهده کرد.
دایى پیش از شروع لیگ به مسئولان پرسپولیس قول یک قهرمانى داده بود و حالا براى آنکه به حرف خود جامعه عمل بپوشاند باید کارش را با قهرمانى در جام حذفى به پایان برساند، کارى که اگرچه تا حدود زیادى سخت به نظر مى رسد، اما مطمئناً غیر ممکن نخواهد بود.
حسن بزرگ کار سرخپوشان در رویارویى با سپاهان در جام حذفى این است که آن بازى در تهران در ورزشگاه بزرگ آزادى برگزار خواهد شد، دیدارى که پرسپولیسى ها مى توانند با حمایت هواداران پرتعداد خود، نیمى از راه رسیدن به قهرمانى را در آن بپیمانید. از آن طرف امیر قلعه نویى و سپاهان با کسب عنوان قهرمانى در لیگ، حالا به دنبال کسب دومین عنوان نیز در جام حذفى هست تا با این کار نشان دهد که یکى از مربیان کارآمد فوتبال ایران است، ضمن اینکه سپاهانى ها هنوز این شانس را در لیگ قهرمانان آسیا دارند تا خود را به مراحل بالاى آن برسانند و همین مساله ارزش کار سرمربى تیم سپاهان و بازیکنان این تیم را نشان مى دهد.
چنانچه دیدار روز چهارم خرداد با پیروزى سرخپوشان تهرانى به پایان برسد، باز روزهاى پر ماجراى این تیم ادامه پیدا خواهد کرد و تا حصول به نتیجه لازم ادامه خواهد داشت اما اگر این اتفاق نیفتد، روز چهارم خرداد ماه پایان پانزدهمین روز پر ماجراى پرسپولیسى ها خواهد بود و پس از آن باید در انتظار اتفاقات ریز و درشت بسیارى در این تیم پرطرفدار بود. تیمى که امسال نتوانست انتظارات به حق هوادارانش را برآورده نماید و کار را به آنجا کشاند که هر روز از تعداد هوادارانش کم و پرتعداد منتقدانش اضافه گشت.
سرخپوشان قرار است در این ۱۵ روز پرماجرا یکبار دیگر نشان دهند که اتحاد و همدلى کاملى بین آنها حکمفرماست. به همین دلیل هواداران و لیدرهاى پرسپولیس اعلام کرده اند که تا پایان راه در خدمت تیمشان خواهند بود، هر چند که این حرف با حرفهاى روزهاى اخیر على دایى سرمربى سرخپوشان همخوانى ندارد و مى شود از لابه لاى آن حرفها بخوبى نشانه هاى نفاق را متوجه شد.
على دایى اگرچه در تیمش کم بازیکن مصدوم ندارد، اما باید براى حفظ اعتبار رو جایگاه خود در فوتبال نهایت تلاش خود را به کار گرفته و بهترین هایش را به میدان بفرستد.
محمد نورى، غلامرضا رضایى، امیرحسین فشنگچى، هادى نوروزى، وحید هاشمیان و… مهره هایى هستند که باید در بازیهاى آینده جبران خیلى از چیزها را کرده و عصاى دست دایى ومدیران پرسپولیس شوند. ضمن اینکه بازگشت بموقع علیرضا نورمحمدى نیز باعث شد تا استحکام خط دفاعى پرسپولیس بیش از پیش شود، اما نباید این موضوع را فراموش کرد که همین پرسپولیس با همین نفرات در لیگ بسیار بى انگیزه ظاهر شده و تقریباً دستش براى رقبا باز شده است. اما با همه این حرف و حدیث ها على دایى و پرسپولیس در ادامه راه خود فقط به یک قهرمانى نیاز دارند تا دوباره ایام به کام طرفین شود، مگر اینکه این مهم رخ ندهد و دوباره پرسپولیس کانون مسائل حاشیه اى بسیار شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ماموریت دایى و شاگردانش : اثبات حقانیت فوتبال ایران مقابل امارات !

 

 

دایى پرسپولیس و الوحده امارات شاید از نگاه هواداران تیم سرخپوش تهرانى بى خاصیت ترین بازى تاریخ این باشگاه باشد چرا که شاگردان على دایى از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده اند و نگاه همگان تشریفاتى بودن این دیدار باشد اما بازیکنان پرسپولیس و شخص دایى انگیزه هاى خاص خودشان را براى حضور در این میدان دارند.على دایى و شاگردانش خوب  مى دانند که حذف با ۸ امتیاز خیلى بهتر از کنار رفتن از مسابقات با ۵ امتیاز است. نتایج این تیم در تاریخ باشگاه ثبت مى شود و اعضاى کاروان سرخپوشان دوست ندارند یک شکست دیگر در کارنامه ورزشى آنها نوشته شود اما این تنها انگیزه دایى و بازیکنان پرسپولیس نیست بلکه مسائل مهم دیگرى هم وجوددارد.

 

پرسپولیس با لیگ قهرمانان آسیا وداع کرده، وداعى تلخ و زود هنگام که براى دایى، بازیکنان، مدیران و هواداران پرسپولیس قابل توجیه نیست اما پیروزى مقابل الوحده امارات در خانه حریف علاوه بر اینکه مى تواند خاطره اى خوش آیند براى اتمام کار سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا باشد، مى تواند یک بار دیگر برترى فوتبال ایران بر امارات را ثابت کند.اماراتى ها سالهاست که سرمایه گذارى هنگفتى در رشته فوتبال داشته اند و سعى کرده اند با ایجاد زیر ساخت و برگزارى لیگ حرفه اى در سطح اول آسیا مطرح شوند اما همچنان از تیم هاى درجه چندم قاره محسوب مى شوند و تا رسیدن به سطح اول قاره کهن فاصله محسوسى دارند. نکته قابل توجه اینکه آنها همواره براى تیم هاى ایرانى مشکل ساز بوده اند وبا فوتبال خاص خود که بهتر است بگوییم فوتبال چرک و دور از استانداردهاى این رشته است، سعى کرده اند سد راه تیم هاى ایرانى شوند که البته در بسیارى از موارد هم ناموفق بوده اند.ماموریت على دایى و شاگردانش اثبات برترى فوتبال ایران مقابل امارات است. در روزى که پرسپولیس به ظاهر یک دیدار کاملاً تشریفاتى در پیش دارد، سرخپوشان رسالت مهمترى خواهند داشت. آنها در این بازى باید یک بار دیگر پتانسیل بالاى فوتبال ایران را به رخ بکشند و از حقانیت فوتبال ایران مقابل امارات دفاع کنند. فوتبالى که در روزگارى آقاى آسیا بوده اما به دلیل عدم مدیریت اصولى به شدت تنزل کرده و دیگر قدرت سابق را ندارد اما این پتانسیل را دارد که دوباره خودش را بالا بکشد و حرف اول قاره کهن را بزند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی : همه وظیفه داریم برای سلامتی حجازی دعا کنیم

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-3.gifعلی دایی قبل از ترک ایران برای دیدار با الوحده امارات عنوان کرد: متاسفانه از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده ایم و در این شرایط باید برابر الوحده امارات قرار بگیریم که شاید همین موضوع کمی از حساسیت بازی بکاهد اما سعی خواهیم کرد با یک بازی خوب در امارات به نتیجه خوب ودلخواه برسیم.

وی افزود: همیشه تیم های عربی مقابل تیم های ایرانی دست به هرکاری می زنند تا به پیروزی برسند. ما هم با توجه به شناختی که از الوحده داریم به مصاف آنها خواهیم رفت.

 

 

دایی در جواب این سوال که آیا قصد دارید از بازیکنان ذخیره در این بازی استفاده کنید گفت: چند مصدوم داریم که همراه ما به امارات نمی آیند و سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

صبر کنید تا روز بازی متوجه شوید از کدام ترکیب استفاده خواهم کرد. ما باید خودمان را آماده کنیم تا در بازی حساس مقابل سپاهان به میدان برویم. البته در لیگ برتر هم ناامید نیستیم.

وی در خصوص حضورش بر بالین حجازی تاکید کرد: حجازی اسطوره فوتبال ایران است و ما مثل این افراد زیاد نداریم. باید همه قدر این افراد را بدانیم. همه وظیفه داریم برای سلامتی حجازی دعا کنیم تا انشاالله او با سلامتی به آغوش خانواده خود برگردد. واقعا دیدن حجازی بر روی تخت بیمارستان خیلی سخت است.

دایی درباره شایعاتی که این روزها مبنی بر رابطه نزدیکش با شریفی به گوش می رسد اظهار داشت: من و شریفی از سال های قبل با هم دوست بودیم اما بعد از اینکه رای پرونده من را صادر کرد رابطه ام با او قطع شد. من هرگونه ارتباطم با شریفی که به صدور احکام ربط داشت را تکذیب می کنم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

عقاب تصمیم گرفت در آمریکا بماند\\ برمی گردم تا همسر و دخترم را ببرم\\ اینجا مربی گلرها شدم

 

گلر و کاپیتان سابق تیم ملی که 2 ماه قبل به آمریکا رفت تا نام فرزندش را در دانشگاهی آمریکایی ثبت نام کند ، حالا تصمیم به ماندن در این کشور گرفته و قراردادی را با یکی از تیم های لس آنجلس امضا کرده تا در همان کشور بماند. او در این باره می گوید:« 2 هفته اولی که به آمریکا آمدم ، در هتل بودم تا اینکه با دوستم که مالک باشگاه l.a bluse است ، برخورد کردم.

 

 

الان شرایط طوری شده که به عنوان مربی دروازه بانان این تیم که مالکی ایرانی دارد ، مشغول به کار هستم. البته 10 روز دیگر به ایران بر می گردم تا همسر و دخترم را هم به اینجا بیاورم. من قرار دادی دو ساله با این تیم دارم و می خواهم تیمی ایرانی را در ایجا با کمک دوستانم به موفقیت برسانم.»

 

عابدزاده پس از اینکه از پرسپولیس و استیل آذین کنار گذاشته شد ، تصمیم به ترک وطن گرفت. او یکی از محبوب ترین بازیکن ادوار فوتبال ملی ایران است.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: شنبه 17 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

مرحله نيمه نهايي لیگ بسكتبال/سعيدلو و كاشاني میهمانان ویژه دیدار مهرام و توزین الکتریک

 

 

 

علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني و حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران حضور یافتند و از میهمانان ویژه دیدار تيم های بسكتبال‌ مهرام و توزين الكتريك كاشان بودند.

 


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تيم بسكتبال‌ مهرام، مدافع عنوان قهرماني كه در نخستين ديدارش از مرحله نيمه نهايي اين فصل ميزبان توزين الكتريك كاشان بود، توانست در ديداري جذاب میهمان خود را با نتيجه 96 بر 79 شكست دهد.

گفتنی است؛ ديدار دوم اين دو تيم فردا (جمعه) در ساعت 17 در سالن بسكتبال‌ آزادي برگزار مي‌شود .
 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

سرخپوشان در ابوظبی پولدار می شوند

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-4.gifکاروان پرسپولیس برای برگزاری آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا در دیدار برابر تیم فوتبال الوحده دوشنبه آینده روانه دوبی می شود و سپس عازم ابوظبی خواهد شد.

*باشگاه پرسپولیس پاداش پیروزی بر تیم الاتحاد عربستان را در ابوظبی پرداخت می کند. قرار است پرسپولیسی ها در ابوظبی ساعتی پیش از مسابقه برابر تیم الوحده پاداش پیروزی در بازی روز گذشته خود را دریافت نمایند.

*آرفی و حمید علی عسگری از سوی کمیته فنی پرسپولیس بعنوان برترین بازیکنان تیم علی دایی در دیدار برابر تیم الاتحاد عربستان شناخته شدند و از این رو تشویق خواهند شد.

 

*فیلم بازی تیم های پرسپولیس و الاتحاد عربستان در پایان تمرین امروز در اختیار شاگردان علی دایی قرار می گیرد .

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خوشحالی پرسپولیسی‌ها از پیروزی بارسلونا و تاخیر دایی
 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Tamrin-2.gifتمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۳ بر ۲ روز گذشته مقابل الاتحاد عربستان از ساعت ۱۱ صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر پیگیری شد. در این تمرین بازیکنان اصلی به مدت ۴۰ دقیقه ریکاوری کردند و سپس به استخر و سونا رفتند.
بازیکنان ذخیره نیز پس از جمع گرم کردن بدن‌های خود به کارهای سرعتی،‌ پاسکاری در حال حرکت، سانتر از جناحین و ضربه به گل و فوتبال دست‌گرمی پرداخت.

* در تمرین امروز جلال اکبری، سپهر حیدری و غلامرضا رضایی غایب بودند.

 

 

* علی دایی با تاخیر در تمرین حاضر شد. سرمربی پرسپولیس پس از اینکه دقایق کوتاهی تمرین را نظاره‌ کرد، به رختکن رفت.

* با دستور دایی تمرین پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب دنبال می‌‌شود. همچنین قرمزپوشان روز جمعه تعطیل هستند.

* حدود ۴۰ هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که تعدادی از آنها که خانم بودند که با تهیه گل و شیرینی از بازیکنان بابت پیروزی روز گذشته مقابل الاتحاد تقدیر و تشکر کردند. تعدادی از آنها قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که از این کار جلوگیری شد.

* پیروزی شب گذشته بارسلونا مقابل رئال مادرید سوژه اصلی تمرین امروز پرسپولیس بود. تعداد زیادی از بازیکنان که طرفدار بارسلونا بودند به شدت ابراز خوشحالی کردند.

* دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس زیر نظر یحیوی تمرینات ویژه‌ای را انجام دادند.

* حسین عبدی و مولایی، ۲ مربی پرسپولیس به صورت جداگانه و اختصاصی تمرین کردند.

* تعدادی از بازیکنان که خبرهایی مبنی بر احتمال جدایی علی دایی را شنیده‌ بودند، ناراحت شدند و در تمرین نیز در این مورد با همدیگر گفت‌وگو کردند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

نوری : به هواداران قول می دهم در بازی بعدی حتما گلزنی کنم

 

 

هافبک بازی ساز و خلاق تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با الاتحاد گفت: بازی سختی داشتیم ولی نشان دادیم که سرتر از تیم حریف بودیم.

محمد نوری هافبک با اخلاق سرخپوشان پس از برتری پرسپولیس برابر الاتحاد عربستان گفت: اگر همین بازی را در جام حذفی و لیگ انجام بدهیم، هیچ تیمی نمی تواند در مقابل ما ایستادگی کند.

وی افزود: این برد باعث شد که روحیه بچه ها بهتر شود و مطمئن باشید اگر چنین بازی را در جام حذفی انجام دهیم، حتما سهمیه آسیا را برای سال بعد کسب خواهیم کرد.

 

نوری درخصوص موقعیتی که در بازی برابر الاتحاد با بدشانسی از دست رفت، افزود: در همان صحنه می خواستم پاس بدهم ولی در یک لحظه فکر کردم اگر شوت بزنم بهتر است که متاسفانه این ضربه با اختلاف کم به بیرون رفت.

هافبک سرخپوشان ادامه داد: خیلی دوست داشتم امروز گلزنی کنم ولی به هواداران قول می دهم در بازی بعدی حتما گلزنی کنم. من فکر می کنم موفقیت تیم برای همه بازیکنان مهمتر از گلزنی آنها باشد.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

خوردبین : عربستانی‌ها با شیطنت به تهران آمدند و با شکست رفتند

 

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ کاروان الاتحاد عربستان با جوسازی به تهران آمد و با شکست ایران را ترک کرد. محمود خوردبین پس از برتری ۳ بر ۲ برابر الاتحاد عربستان در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و نشان دادیم که همواره برتر از عرب‌ها هستیم. آنها ترفندهای زیادی به کار بردند اینکه به ایران نمی‌آییم و در نهایت به تهران آمدند و باختند. اما متاسفم که حذف شدیم. امروز بدترین خاطره من در لیگ قهرمانان آسیا است. سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس دیر به خودش آمد، گفت:‌ ما بازی‌های خوبی را انجام دادیم در ازبکستان نیز یک امتیاز گرفتیم اما در تهران برابر بنیادکار بی‌دقت بازی کردیم که دلایل خاص خودش را داشت.

 

 

 

 پیروزی امروز به ما روحیه داد تا در جام حذفی و لیگ برتر با قدرت به کار خود ادامه دهیم و فصل را دست خالی تمام نکنیم.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

حواشی کامل بازی پرسپولیس و الاتحاد عربستان

 


بازیکنان تیم فوتبال الاتحاد عربستان پیش از مسابقه با تیم داوران سوریه‌ای خوش و بش کردند.

داوران سوریه‌ای پیش از شروع مسابقه و هنگام گرم کردن همزمان با بازیکنان الاتحاد عربستان به زمین آمدند و با آنها خوش و بش مختصری کردند.

* بازیکنان الاتحاد بعد از ورود به زمین چمن ورزشگاه یک دور در ورزشگاه زدند تا با جو ورزشگاه آشنا شوند.

* ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز کنار زمین حضور دارد و تمام امور را زیر نظر دارد.او از جایگاه خبرنگاران نیز بازدید کرد.

* هواداران تمام بازیکنان پرسپولیس را پیش از شروع مسابقه تشویق کردند.

 

* تماشاگران تولد علیرضا حقیقی دروازه‌بان پرسپولیس را تبریک گفتند.

*محمد پروین که مدت‌ها به دلیل مصدومیت و عمل جراحی از میادین دور بود و امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شد و تماشاگران او را با عنوان محمد علی پروین تشویق کردند.

* علی دایی با لباس شخصی وارد زمین مسابقه شد و چند دقیقه برای بازیکنان صحبت کرد.

* دروازه‌بان الاتحاد برای روحیه گرفتن حرکات عجیب و غریبی انجام می‌دهد و از تیر دروازه‌ آویزان می‌شود که حرکاتش مورد توجه تماشاگران قرار گرفت.

* در حالیکه خبرنگاران و گزارشگران ایرانی حق مصاحبه در کنار زمین را ندارند اما یک خبرنگار عرب با دوربینش در کنار زمین مشغول مصاحبه است و ناظر مسابقه نیز ایرادی از او نگرفته که این تبعیض باعث ناراحتی خبرنگاران ایرانی شده است.

*۲۰۰ تماشاگر سیاه پوش نیز در ورزشگاه و مقابل جایگاه نشسته‌اند.

*مدیران حراست سازمان تربیت بدنی پیش از آغاز مسابقه از ورزشگاه بازدید کردند.

* تماشاگران پرسپولیس علی دایی را تشویق کردند. آنها همچنین با تشویق آرفی از اوخواستند که در بازی امروز گلزنی کند.

* بازی دو تیم از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به استقبال کادر فنی تیم‌های پرسپولیس و الاتحاد عربستان رفت.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به همراه عباس ترابیان سرپرست تیم ملی در ورزشگاه حضور دارد. او پیش از آغاز مسابقه به کنار زمین رفت و با کادر فنی الاتحاد خوش و بش کرد و یک شاخه گل به سرمربی الاتحاد داد. کی‌روش سپس نزد علی دایی رفت و پس از خوش و بش با سرمربی پرسپولیس به او نیز شاخه گلی اهدا کرد.

* بازیکنان الاتحاد با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران عکس یادگاری گرفتند.

* در روی سکوهای ورزشگاه بنری با عکس دایی و این عنوان دیده می‌شود؛ ” یاشاسین دایی اسطوره اردبیل ایران “

* مسئولانی از سفارت عربستان در جایگاه ویژه حضور دارند.

*۲۰۰ تماشاگر سیاه پوش با همراه داشتن پرچم بزرگ قرمزرنگ با نوشته یاحسین، تیم پرسپولیس را تشویق می‌کنند.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در دقایقی از بازی به شدت نام ایران را تشویق کردند.

هواداران تیم پرسپولیس درحالی که این تیم دو بر یک از حریف عربستانی پیش بود برای دقایقی فقط نام ایران را صدا زدند. آنها سپس ” یا زهرا ” را فریاد زدند.

* حمید علی عسگر پس از به ثمر رساندن گل اول سرخپوشان پیراهن خود را بالا زد و شعار “یا فاطمه زهرا ” که روی پیراهنش حک شده بود را نشان داد.

* هواداران پرسپولیس بعد از گل دوم این تیم به شدت علی دایی را تشویق کردند.

* بر خلاف بازی های گذشته پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که عکاسان پشت دروازه این تیم قرار می گرفتند در مسابقه امروز فقط دو عکاس پشت دروازه سرخپوشان قرار دارند.

* بهروز رهبری فرد و داود فنایی دو بازیکن اسبق پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور دارند.

* ورودی جایگاه ویژه توسط حراست سازمان تربیت بدنی بسته شده و کسی نمی تواند وارد این مکان شود.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس ماموران نیروی انتظامی را تشویق کردند.

هواداران پرسپولیس ماموران نیروی انتظامی را که به دنبال ایجاد نظم در ورزشگاه بودند تشویق کردند.
* اسکوربورد ورزشگاه آزادی صحنه های خطا را نشان نمی داد ولی در عوض به اطلاع رسانی به پخش این مسابقه از رادیو ورزش اقدام می کرد.

* هواداران پرسپولیس برای دقایقی علیه استقلال شعار دادند.

* وقتی محمد نوری در نیمه اول موقعیتی را از دست داد هواداران پرسپولیس شعار ” پرسپولیس زلزله همینه ” را سر دادند.

* در بین نیمه حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن دیدار با کی‌روش با رئیس باشگاه الاتحاد دیدار کرد و هدیه ای به او داد.

شماری از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی با ماموران نیروی انتظامی درگیر شدند.

در جریان دیدار تیم های پرسپولیس و الاتحاد شماری از هواداران حاضر در ورزشگاه که توسط ماموران نیروی انتظامی در حال هدایت شدن به پشت نیمکت پرسپولیس بودند با ماموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کردند.

این مسئله منجر به درگیری فیزیکی طرفین شد و برخی از این افراد توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

با توجه به جو ملتهب ورزشگاه آزادی ناطر این مسابقه در حال یادداشت‌برداری است.

* به دلیل رفتار برخی از تماشاگرانی که به دلایلی در حال ایجاد بی نظمی در ورزشگاه آزادی هستند، جو ورزشگاه به شدت ملتهب شده و در صحنه ای که پرسپولیس به گل سوم رسید شمار زیادی از هواداران پرسپولیس حواسشان معطوف به این درگیری ها بود.
* به دلیل اتفاقات رخ داده در ورزشگاه تعداد ماموران نیروی انتظامی دو برابر شده است.

* ناظر AFC نیز در حال یادداشت برداری از این وقایع است.

* تماشاگران شعار “یازهرا ” سر دادند.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

در بازی های آسیایی بدشانسی آوردیم/هاشمیان: برای برد الاتحاد هم قسم شده ایم

 

 

نشست خبری قبل از دیدار تیم های پرسپولیس و الاتحاد عربستان از سری مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا با حضور علی دایی، وحید هاشمیان و نمایندگان اصحاب رسانه در هتل اسپیناس برگزار شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، وحید هاشمیان در کنفرانس قبل از دیدار تیم های پرسپولیس و الاتحاد از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، گفت: يك بازي حيثيتي در پیش داريم و ما فقط به سه امتياز این دیدار فكر مي‌كنيم.

مهاجم حرفه ای تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پيش از بازي با الاتحاد درباره شرايط پرسپوليس تاکید کرد: شرايط خوبي داريم. در چهار بازي گذشته ليگ، چهار برد پياپي كسب كرده‌ايم و خوشبختانه در ليگ وضعيت بهتري داريم.

وي ادامه داد: اگر در تهران آن بازي را كه در ازبكستان مقابل بنيادكار به نمايش گذاشته بوديم، انجام مي‌داديم مي‌توانستيم اين تيم را ببريم و در بدترين حالت ممكن با اين تيم 2 بر2 مساوي مي‌كرديم و الان شرايط بهتري داشتيم، با اين حال بازي حساسي مقابل الاتحاد در پيش داريم. اگر بعضي نتايجي كه دست ما نيست پيش نيايد مي‌توانيم اين بازي را ببريم و بازيكنان هم مصمم هستند كه سه امتياز اين بازي را به دست بياوريم.

وحيد هاشميان درخصوص تيم الاتحاد گفت: آنها يك تيم خيلي خوب و منسجم دارند؛ اما فكر مي‌كنم ما در این رقابت ها بدشانسي آورديم، مثلا در بازي با الوحده مي‌توانستيم چند گل بزنيم و در بازي رفت مقابل بنيادكار نيز نمايش بدي نداشتيم، در هر صورت اين بازي يك بازي حيثيتي است و بايد الاتحاد را ببريم.

مهاجم پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه تيم‌هاي عربستاني از مدتي پيش حاشيه‌سازي را براي حضور در ايران آغاز كرده‌اند و به بهانه ناامن بودن ايران، اعلام كردند كه تنها 24 ساعت قبل از بازي‌شان با تيم‌هاي ايراني به ايران مي‌آيند،‌ آيا اين موضوع در روحيه پرسپوليسي‌ها تاثيرگذار است؟ گفت: براي ما فرقي نمي‌كند كه تيم‌هاي عربستاني چه زمان به ايران بيايند، مي‌خواهند دو روز ديرتر بيايند يا سه روز ديرتر، به ما ارتباطي ندارد و ما كار خود را مي‌كنيم و اين موضوع نيز در روحيه بازيكنان پرسپوليس نيز تاثيري ندارد.
 
 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

ناگفته‌هایی از شماره یک پرسپولیسی ها ، «علیرضا حقیقی»

 

 

دوازدهم اردیبهشت ماه سال شصت و هفت طفلکی در بیمارستان ایرانمهر با ۵/۴ کیلو وزن به دنیا آمد که ۲۴ سال بعد با ۱۹۳ سانتی متر قد، جانشین خلف احمدرضا عابدزاده درون دروازه پرسپولیس شد! علیرضا حقیقی که به گفته والدینش بیمه آقاعلی ابن موسی‌الرضا(ع) است و نام کنونی‌اش، متعاقب خوابی بود که مادرش در دوران بارداری دیده بود، امروز ۲۴ سالگی خود را در کانون گرم خانواده ۴ نفره حقیقی جشن می‌گیرد. پدر، مادر، خواهر بزرگتر و علیرضا حقیقی جمع ۴ نفره خانواده آنها را تشکیل می‌دهند.

از پدرام تا علیرضا

بی‌گمان باید گفت بهترین روز عمر مسعود حقیقی (پدر علیرضا) روز ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۷ بود.

 

روز تولد علیرضا. بچه اول دختر بود و خانواده حقیقی منتظر حضور یک پسر بودند تا به قول قدیمی‌ها جنس‌شان جور شود. نکته جالب این است که پیش از به دنیا آمدن علیرضا، نام پدرام را برای او در نظر گرفته بودند. پدر زمانی که متوجه می‌شود خداوند به آنها یک فرزند پسر عطا خواهد کرد، نام پدرام را برایش در نظر گرفتند. اما مادر خواب آقاعلی ابن موسی‌الرضا را می‌بیند و به همین خاطر نام پدرام جایش را به اصرار مادر به علیرضا می‌دهد.

 

۵۸ سانت قد، ۵/۴ کیلو وزن در بدو تولد!

اگر تخته MDF     کنار دستتان هست پس بزنید به تخته! زمانی که علیرضا حقیقی به دنیا آمد، ۵۸ سانت قد و ۵/۴ کیلو وزن داشت. از همان بدو تولد نوزادی قوی و بااستیل بود! از همان بدو تولد نسبت به نوزادان دیگر از قد و وزن بهتری برخوردار بود و پدر و مادر او همواره خدارا شکر می‌کردند که فرزندی سالم و قوی به آنها عطا کرده است. قد علیرضا از بدو تولد نشان می‌داد که او از این نظر از سایر هم‌سنی‌هایش جلوتر است!

 

باهوش، کنجکاو و البته خیلی شیطون!

از وقتی که توانست ۴ دست و پا راه برود، هرچه در مسیرش قرار می‌گرفت را برمیداشت. از همان بچگی باهوش، کنجکاو و البته به شدت شیطون بود. از همان پسرهایی که دیوار راست را بالا می‌روند که گویا یکبار در همان سنین مشغول فرو کردن چنگال در پریز برق بود که پدر به موقع سر می‌رسد وگرنه…! علیرضا از وقتی به تحرک افتاد یک لحظه ساکت نبود! از همان ابتدا پرانرژی بود. وقتی به دبستان می‌رفت ناظم مدرسه‌اش می‌گفت در هنگام زنگ‌های تفریح دائماً در حال شیطنت و اذیت کردن بقیه است.

 

شکستن۲ تلویزیون و ۲۰ شیشه همراه با پدر!

علاقه به دروازه‌بانی از چارچوب درهای خانه!

از علاقمندی علیرضا به پست دروازه‌بانی همین قدر بدانید که علیرضا وقتی بچه بود از این توپ‌های شبیه جوجه تیغی داشت. داخل چارچوب درهای خانه قرار می‌گرفت و مسعود حقیقی با آن توپ به او پنالتی می‌زد. برای رو کم کنی با هم شرط می‌بستند و این قدر سرگرم اینکار شدند که ساعت‌ها می‌گذشت. باور کنید در حین پنالتی زدن و زمانی که بزرگتر شد، ۲تلویزیون و ۲۰ الی ۳۰ شیشه خانه را به همراه پدر، آورد پایین!

 

علاقمندی به فوتبال از ورزشگاه شهید کشوری

از بچگی همراه با پدر به ورزشگاه شهید کشوری می‌رفت. دوستان پدرش در آنجا فوتبال بازی می‌کردند و علیرضا هم اکثر اوقات به جمع آنها اضافه می‌شد. برای تماشای بازی‌های پرسپولیس هم به همراه پدر به استادیوم می‌رفت. مسعود حقیقی یک فوتبالی تمام عیار بود و او اکثراً با علیرضا در محیط‌های فوتبالی به سر می‌برد بزرگ شدن در جمع فوتبالی‌ها باعث شد تا علیرضا به این ورزش علاقه‌ زیادی پیدا کند. تفریح اصلی او فوتبال بود و از آنجا که فیزیک مناسبی هم داشت، تشخیص داده شد استعداد دروازه‌بانی دارد و کم کم وارد فوتبال شد.

 

وابستگی به خانواده، حجب و حیا نسبت به پدر، علاقه شدید به مادر و خواهر

علیرضا حقیقی وابستگی شدیدی به خانواده‌اش دارد. با مادر و خواهر بزرگترش ارتباط بسیار صمیمی دارد. در واقع با هم خیلی رفیق هستند. با پدرش هم رابطه خوبی دارد اما نسبت به او حجب و حیا دارد و احترامش را حفظ می‌کند. اکثر اوقات اگر در اردو نباشد، سروقت به منزل می‌رود تا کسی نگران نشود و مادرش از این حیث بسیار از او راضی است.

 

پلی‌استیشن باز و عاشق فیلم ترسناک!

علیرضا اوقات فراغتش در منزل را مشغول بازی پلی‌استیشن می‌شود و البته یک علاقمند حرفه‌ای به فیلم است. حقیقی البته علاقه زیادی به دیدن فیلم‌های ترسناک دارد و طوری پای فیلم‌های ترسناک می‌نشیند که انگار درحال دیدن یک درام عشقی است! در بازی پلی‌استیشن البته قهار بوده و در این زمینه کلی هم ادعا دارد!

 

غدبازی و ماجرای علامت‌کشی

کاریزمای خاص علیرضا حقیقی او را اصطلاحاً یک جون غد و مغرور نشان می‌دهد. یک بار در سنین نوجوانی در مراسم عزاداری سالار شهیدان اصرار به کشیدن علامت می‌کند که با امتناع بزرگتر‌های هیأت روبرو می‌شود. اما از آنجایی که مرغش یک پا داشته با اصرار و غدبازی زیر علامت می‌رود و با توجه به فیزیک مناسبش از عهده کار هم برمی‌آید!

 

غرور حقیقی اقتضای جوانی

پدر و مادر علیرضا اما پیرامون اینکه پسرشان غد و مغرور است اینگونه نظر می‌دهند: اقتضای سنش است. هرچه می‌گذرد پخته‌تر عمل می‌کند. مادر علیرضا در این باره می‌گوید: الان که به او نگاه می‌کنم، نسبت به ۳ سال قبل خیلی تغییر کرده و رفتارش سنجیده‌تر شده است. هرچه پا به سن می‌گذارد پخته‌تر عمل می‌کند.

 

حس تازگی برای خانواده

وقتی از مادرش راجع به احساسی که در حین دیدن بازی‌های علیرضا به او دست می‌دهد پرسیدیم بغضی مادرانه کرد و در حالی که صدایش می‌لرزید گفت: هر بار که درون دروازه پرسپولیس قرار می‌گیرد، انگار اولین بار است که این کار را انجام داده. در واقع همیشه این حضور برایم تازگی دارد. یه حس خوشحالی توصیف نشدنی به من دست می‌دهد و همیشه با هیجانی خاص بازی‌ ایش را دنبال می‌کنم.

 

شاگرد اولی که به دانشگاه رسید و افت کرد!

علیرضا حقیقی در دوران تحصیل هم عملکرد خوبی داشته و نمره‌اش ۲۰ بوده است! فوق‌العاده باهوش و درس خوان بود و اکثر نمراتش ۲۰ بود. تا پایان دوران دبیرستان از نظر درسی در سطح مطلوبی قرار داشت اما هنگامی که وارد دانشگاه شد، به دلیل درگیری‌اش در فوتبال و وقت کمتری که داشت، افت کرد که البته طبیعی هم بود. هرچند که علیرضا در حال حاضر دانشجو است.

 

ارتباط صمیمی با فامیل

علیرضا با اقوام و بستگانش هم رابطه خوبی دارد. او با یکی از عموهایش بسیار صمیمی است و همین رابطه را هم با خاله‌اش دارد. امید پسرخاله‌اش از رفقای نزدیک و صمیمی علیرضا محسوب می‌شود که اکثر اوقات با همدیگر هستند. هرچند که امید نتوانست مثل علیرضا یک فوتبالیست صاحب نام شود.

 کادر خبرگزاری پرسپولیســـ افـــ سیـــ هم تولد این دروازه بان جوان و متعصب ارتش سرخ را به وی تبریک عرض می نماید. با آرزوی موفقیت روز افزون…

 

http://www.perspolisdaily.com/images/stories/birthday.jpg

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

هاشمیان : جو سازی عربستانی‌ها امری عادی است

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Vahid-Hashemiyan-3.gif وحید هاشمیان در نشست خبری پیش از مسابقه‌ الاتحاد عربستان در نشست خبری اظهار داشت: بازی سختی فردا برابر این تیم داریم. الاتحاد تیم خوبی است البته پرسپولیس نیز شرایط خوبی دارد و ما چهار پیروزی پیاپی داشتیم که متوقف شدیم.

وی ادامه داد: در لیگ قهرمانان آسیا نیز با وجود بازی خوبی که در ازبکستان انجام دادیم اما در تهران نتوانستیم برابر بنیاد کار خوب بازی کنیم، هر چند در دقیقه ۹۳ می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم که این فرصت از دست رفت. عزم خود را جزم کرده‌ایم تا فردا بازی خوبی انجام دهیم و به موفقیت برسیم. هر چند فوتبال غیر قابل پیش بینی است اما مصمم هستیم که پیروز شویم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

 

 

هاشمیان در مورد اینکه برابر تیم‌های عربی بازی‌های زیادی انجام داده است، گفت: الاتحاد تیم خوبی است آنها منسجم بازی می‌کنند و در دور رفت نیز نتایج خوبی گرفتند، ولی ما در دیدار با الوحده با وجود اینکه شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما این فرصت را از دست دادیم. تیم‌های عربی برابر تیم‌های ایرانی حیثیتی بازی می‌کنند ولی بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی مصمم به کسب پیروزی هستند.
هاشمیان در مورد جو سازی رسانه‌های عربی و تاخیر در ورود تیم الاتحاد به ایران به ایران گفت: جو سازی عربستانی ها امری عادی شده است. ما کاری به آنها نداریم که ۲ روز دیرتر آمده‌اند یا زودتر ما کار خودمان را می‌کنیم و برای موفقیت تلاش خواهیم کرد.

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

دایی : عده‌ای با تماس‌های مشکوک خود را سرمربی پرسپولیس معرفی کرده‌اند

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Ali-Daei-5.gifعلی دایی در نشست خبری پیش از مسابقه با الاتحاد اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم، هر چند بازیکنان مصدوم و محروم زیادی هم داریم. شما می‌دانید چه نفراتی هستند و بهتر است در موردش صحبت نکنیم.
دایی در مورد اینکه گفته می‌شود ممکن است اتفاقاتی طول مسابقه رخ دهد گفت: منظور شما چه اتفاقی است؟ قرار است چه اتفاقی بیفتد راجع چه چیزی حرف می‌زنید؟
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه توصیه شما به هواداران چیست گفت: از آنها می‌خواهم تیم را تشویق کنند و انشاء الله هواداران به ورزشگاه می‌آیند اما باز هم متوجه نشدم سؤال شما چه بود! چیزی بپرسید که من بتوانم آن را به طور واضح جواب بدهم. حرفی می‌زنید و می‌گویید توصیه شما چیست؟ من همه چیز را از جنبه ورزشی آن نگاه می‌کنم و می‌دانم بازی حساسی داریم و می‌خواهیم پیروز شویم تا دل مردم ایران را شاد کنیم.

 

 

وی در مورد تیم الاتحاد گفت: این تیم بهترین بازیکنان را دارد و هزینه زیادی برای جذب بازیکن کرده است ما به خاطر حیثیت خودمان بازی می‌کنیم و می‌خواهیم با یک پیروزی دل هواداران را شاد کنیم. هدف ما این است و کاری هم به نتایج سایر تیم‌ها نداریم. بازیکن یکدل هستند تا به این هدف برسیم.
دایی در مورد بازیکنان مصدوم و محروم پرسپولیس گفت: از ابتدای فصل بازیکن مصدوم و محروم زیاد داشتیم. خوشبختانه برای بازی فردا فقط یک محروم داریم اما تعداد مصدومان زیاد است که این مسئله کمی دست من را بسته است، اما بازیکنان همه تشنه حضور در میدان هستند و جای خالی بازیکنان اصلی را پر خواهند کرد.

دایی افزود: بازی این تیم برابر الوحده را دیده‌ام. الاتحاد با یک مهاجم در عربستان بازی می‌کند و شمار ۱۰ این تیم بسیار خوب است. البته نمی‌دانم آنها با چه نفراتی وارد ایران شدند تا بدانم چگونه برابر این تیم بازی کنیم، ولی ما می‌خواهیم برنده شویم تا امتیازاتم زیاد شود. در این فصل در ترکیب تیم تغییرات زیاد داشتیم که برخی از تغییرات به دلیل مصدومیت و محرومیت بوده و برخی به خاطر سیستم بازی حریفان اما سعی می‌کنم بهترین ترکیب را به میدان بفرستم.

دایی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه تماس‌های مشکوکی با برخی از بازیکنان پرسپولیس گفته شده و برخی خود را سرمربی فصل آینده این تیم معرفی کرده‌اند، گفت: بله چیزهای شنیده‌ام اما به موقع در مورد این مسائل حرف می‌زنم. از ابتدای سال مشکلات بیرونی زیاد داشتیم که این مسئله پیش آنها مشکل زیادی نیست این نشان دهنده غیر حرفه‌ای بودن آقایان است، حتی چند بازیکن خارج از تیم پرسپولیس با من تماس گرفتند و گفته‌اند برخی خودشان را سرمربی فصل آینده پرسپولیس معرفی کرده‌اند در مورد این مسائل به موقع حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

رهبری فرد : باشگاه پرسپولیس خانه ماست

 

 

مدافع متعصب سال های نه چندان دور پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس خانه ماست. به باشگاه آمدم چون که خیلی دلم تنگ شده بود و می خواستم دیداری تازه کنم.

بهروز رهبری فرد بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز (دوشنبه) به باشگاه پرسپولیس آمد و در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه گفت: دلم برای تیم، فضای استادیوم و باشگاه تنگ شده بود و می خواستم فردا (سه شنبه) به ورزشگاه آزادی بیایم، به همین جهت به باشگاه آمدم تا بلیت بازی را بگیرم و همچنین دیداری با مسئولان باشگاه داشته باشم.

 

مدافع اسبق پرسپولیس که در حال حاضر دو دوره مربیگری را پشت سر گذاشته، در خصوص بازی پرسپولیس با الاتحاد افزود: بازی با تیم های عربستانی همیشه سخت بوده چون تیم های عربستانی باشگاه های خوب و حرفه ای دارند، مخصوصا زمانی که در زمین خودشان بازی می کنند.

وی افزود: فکر می کنم در ورزشگاه آزادی بر عکس کشور خودشان راحت نتیجه را واگذار کنند چرا که آنها سابقه باخت در استادیوم آزادی را دارند. ما در سال های گذشته تیم الهلال عربستان که بهترین تیم این کشور بود را در ورزشگاه آزادی ۳ بر یک شکست دادیم، الهلال در آن سال ها قهرمان چند دوره آسیا نیز بود. به نظر من فردا با همت و همدلی بچه ها به راحتی می توانیم این تیم را شکست دهیم.

رهبری فرد در ادامه گفت: پرسپولیس به این برد نیاز دارد چون هم از نظر روحی و هم شرایط امتیازی در وضعیت ایده آلی قرار می گیرد و راه صعودش هموار می شود.

بهروز در مورد بازی رفت پرسپولیس و الاتحاد نیز افزود: شرایط بازی در عربستان بسیار سخت است چون من خودم در چنین شرایطی قرار گرفته ام. بچه ها در عربستان دچار مشکل روحی و روانی شدند. پرسپولیس در زمین حریف بازی را خوب شروع کرد اما رفته رفته شاید به دلیل شرایط آب و هوایی روند بازی را واگذار کرد ولی اگر پرسپولیس همان بازی رفت را در ورزشگاه آزادی تکرار کند یقینا برنده میدان خواهد بود.

مدافع اسبق پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس در این فصل خیلی نوسان داشت. یک بازی، اروپایی بود و همه لذت می بردند و در یک بازی مثل دیدار با ملوان در آزادی عملکردی غیر قابل باور داشت.

رهبری فرد در مورد اینکه آیا در دوران بازیگری در پرسپولیس، تیم دچار چنین وضعیتی شده بود، افزود: در دوران ما خیلی کم این اتفاق رخ می داد اما تنها دلیل آن مسائل مالی بود ولی از نظر فنی مشکلی نداشتیم و به هیچ حریفی اجازه خودنمایی نمی دادیم.

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

جشن تولد حقیقی و اهدای نامه به دایی

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Tamrin-2.gifتمرین پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.
در این تمرین بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌های خود به کار با توپ پرداختند و مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود قرار دادند.

* در ابتدای تمرین هواداران پرسپولیس که حدود ۴۰ نفر بودند پشت درب‌های بسته حضور داشتند اما با وساطت دایی هواداران مجوز حضور در داخل ورزشگاه را گرفتند تا تمرین را از نزدیک تماشا کنند.

 

 

* حسین عبدی و مولایی ۲ مربی پرسپولیس قبل از شروع تمرین وضعیت چمن ورزشگاه درفشی را تست و تایید و با توجه به ریزش باران شدید که زمین را لغزنده کرده بود مجوز تمرین قرمزپوشان را در چمن تایید کردند.

* هواداران دقایقی در مقابل درب ورزشگاه درفشی فر با مازیار زارع اختصاصی به گفت و گو پرداختند.

* در ابتدای تمرین میاچ با بازیکنان به گفت و گو پرداخت.

* در ابتدای تمرین جشن تولدی برای علیرضا حقیقی با تهیه یک کیک گرفته شد. بازیکنان در چمن ورزشگاه درفشی هر کدام به نوبت به علیرضا حقیقی تبریک گفتند و سپس عکس یادگاری گرفتند.

*‌حمید علی عسگر به دلیل مصدومیت اختصاصی تمرین کرد.

* تعدادی از لیدرها نیز در تمرین امروز حضور داشتند.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس نامه‌هایی را برای علی دایی تهیه کردند و با دیدن او پس از دقایقی صحبت با وی نامه‌ها را به او دادند.

* سپهر حیدری، جلال اکبری و غلامرضا رضایی غایب بودند.

* دروازه بانان پرسپولیس پس از گذشت ۱۰ دقیقه از تمرین به صورت اختصاصی با یحیوی به تمرین پرداختند.

* حضور برادر کوچک‌تر ابراهیم شکوری در تمرین امروز جالب بود و سوژه بازیکنان شده بود.

* بازیکن پرسپولیس در انتهای تمرین به فوتبال دستگرمی در نیمه زمین پرداختند. در این بازی بازیکنان اصلی در دیدار مقابل مس کرمان تنها به شوت زنی به دروازه پرداختند و زودتر تمرین را ترک کردند.

* در تمرین امروز از توپ‌های آسیایی استفاده شد.

* در ابتدای تمرین یکی از عکاسان به صورت پنهانی قصد ورود به ورزشگاه را داشت که علی دایی به او تذکر داد و اعلام کرد اگر قرار است خبرنگار و عکاسی داخل ورزشگاه بیاید باید همه با هم وارد ورزشگاه شوند که این موضوع موثر شد.

* محمد نوری همچنان با دست باند‌اژ شده تمرین می‌کند.

* حمید علی عسگر پس از ۳۰ دقیقه تمرینات اختصاصی به یخ درمانی پرداخت و سپس راهی رختکن شد.

* دروازه بانان پرسپولیس در تمرین امروز بسیار شاداب نشان دادند. بر همین اساس بارها مورد تقدیر یحیوی قرار گرفتند.

* بی دقتی وحید هاشمیان در ضربه به چارچوب در تمرین امروز مشهود بود که باعث ناراحتی کادر فنی شد.

* دایی در گوشه‌ای از زمین بیشتر نظاره گر تمرین بود و فقط دقایقی به راهنمایی بازیکنان می‌پرداخت. او در ابتدا و انتهای تمرین جوابگوی سؤالات خبرنگاران در خصوص وضعیتش در سال آینده و خبری مبنی بر پیشنهاد جدید تیم‌های خارجی بود.

* پرسپولیس آخرین تمرین خود قبل از دیدار روز سه شنبه برابر الاتحاد عربستان را فردا ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی دنبال خواهد کرد.

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تماس های مشکوک با بازیکنان پرسپولیس/ مراقب ساق های خود باشید!

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/Persepolis-1.gifچند روزی است که فردی ناشناس با بازیکنان پرسپولیس تماس می گیرد و از آنها می خواهد مراقب ساق های پاهای خود باشند،چون نام آنها در فهرست سرمربی دید پرسپولیس قرار دارد.

پرسپولیسی ها عصر فردا در دیداری حساس میزبان تیم الاتحاد عربستان هستند و نتیجه این بازی می تواند تاثیر زیادی در سرنوشت آنها در لیگ قهرمانان داشته باشد.اما از آنجا که ظاهرا قرار نیست این تیم با آرامش کار خود را ادامه دهد در آستانه این دیدار حساس فردی با چند بازیکن پرسپولیس تماس گرفته و پس از کلی تعریف و تمجید از نحوه بازی آنها اعلام کرده که در لیست فصل آیندده سرمربی دید قرار دارند و تنها کاری که باید بکنند این است که مراقب ساق های خود باشند!

 

 

این اتفاق در حالی افتاده است که پیش بینی می شد بازیکنان از این تماس ها مشکوک استقبال کنند اما آنها هم از این مسئله ناراحت هستند و معتقدند در این مقطع نباید تیمشان وارد حاشیه شود به همین دلیل از فرد مشکوک خواسته اند که دیگر با انها تماس نگیرد.

این موضوع به گوش علی دایی نیز رسیده است و او از اینکه یک بار دیگر برای تیمش حاشیه درست کرده اند ابراز ناراحتی کرده است.

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

غلامرضا رضایى : عده اى آدم بیکار از نام من در فیس بوک سوءاستفاده مى کنند

 

 

این روزها میزان عضویت بازیکنان مشهور فوتبال ایران در سایت فیس بوک زیاد شده و مى توان از طریق این سایت با چهره هاى شاخص فوتبال ایران ارتباط برقرار کرد. با این وجود به نظر مى رسد بیشتر این چهره ها خودشان اقدام به عضویت در این سایت نمى کنند و افرادى سودجو با سوء استفاده از نام و شهرت این فوتبالیست هاى سرشناس اقدام به گشودن صفحه در این سایت و ارتباط با مخاطبان علاقه مند به فوتبال مى کنند. یکى از بازیکنانى که از نامش در فیس بوک دیده مى شود اما بشدت از این اتفاق دلخور به نظر مى رسد غلامرضا رضایى مهاجم ملى پوش پرسپولیس است که با دلخورى فراوان از این مساله مى گوید: «در این مدت خیلى ها این سوال را از من پرسیده اند که واقعا خودم هستم که در فیس بوک عضو شده ام؟ اما مى گویم مگر من بیکارم که ساعت یک یا دو نیمه شب پاى اینترنت و فیس بوک باشم؟»

وى ادامه مى دهد: «نه على حقیقى ، نه من ونه امیرحسین فشنگچى هیچ کدام خودمان پیج باز نکردیم اما متاسفانه یکسرى آدم بیکار براى ما پیج تقلبى ساخته اند. مثلا با نام من براى خودشان ۵-۶هزار دوست پیدا کرده اند که همه آن افراد با نا آگاهى و به خاطر من این کار را انجام داده اند.»رضایى مى گوید: «من قبلا و پیش از این اتفاقات یک پیج در این سایت داشتم که به آن هم سالى یک بار سر نمى زدم. واقعا من حال و حوصله نشستن پاى اینترنت را ندارم و از اینکه مى بینم با نام من ساعت ۱ یا ۲ نصفه شب آنلاین هستند کفرم در مى آید. الان هم وقتى این تقلب ها را مى بینم فکر مى کنم همان بهتر که عضو این سایت نباشم.»مهاجم مصدوم پرسپولیس در پایان مى گوید: «متاسفانه فیس بوک در ایران همه اش شده منبعى براى متقلبان و سودجویان در حالى که فکر و ذکر من فوتبال است و اصلا به این کارها فکر نمى کنم.»

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

زبان آمار مى گوید : تیره روزى هاى «دایى» و …!

 

 

شاید خیلى وقتها بدون دلیل و بدون آنکه مشکلات یک تیم و یک مربى را بدانیم از او و تیمش انتقادى کنیم و این رویه تقریباً براى ما تبدیل به یک عادت شده است، عادتى که باید با استفاده از آمار تا مقدارى آن را تعدیل کرد.این روزها نوک تیز انتقادات به سوى على دایى و تیمش نشانه رفته است و او در شرایطى سخت منتقدانى را در مقابل خود مى بیند، که از او و تیمش رضایت لازم را ندارند و همین باعث مى شود تا آنها نیز در کنار خیلى از هواداران قرار بگیرند.در این که پرسپولیس در لیگ دهم خوب بازى نکرده، هیچ شکى نیست و در اینکه پرسپولیس مطابق خواسته هوادارانش نتیجه نگرفته، باز جاى هیچ توجهى وجود ندارد.پرسپولیس با دایى لیگ دهم را از دست داد و در خوشبینانه ترین شرایط مى تواند با کسب عنوان چهارمى به کار خود پایان دهد، عنوانى که قطعاً هیچکدام از هواداران دایى و پرسپولیس را راضى نخواهد کرد.

این تیم پر طرفدار در لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط بسیار نابسامانى دارد. آنها در ۳ بازى گذشته خود امتیازات بسیارى را از دست داده اند و بعید به نظر مى رسد که با کسب همه امتیازات دو بازى آینده باز بتواند شانسى براى خود قائل شوند. در جام حذفى هم شرایط چندان مناسب نسبت و عدم نتیجه گیرى در مقابل سپاهان اصفهان آماده باعث خواهد شد تا دست سرخپوشان از کسب سومین عنوان هم کوتاه بماند و این یعنى یک نمره ضعیف در کارنامه، على دایى هر چند که خیلى ها گناه این مساله را تنها از آن على دایى ندانسته و اعتقاد دارند، که این پرسپولیس ظرفیت قهرمانى ندارد و براى گواهى ادعاى خود، بازى هاى اخیر سرخپوشان را مثال مى آورند اما باید در کنار همه این واقعیت ها یک مساله مهم را نیز باور کرد و آن اینکه على دایى و سرخپوشان در این لیگ با بد شانسى هاى بسیارى نیز روبه رو شده اند.
علیرضا حقیقى، علیرضا محمد، جلال اکبرى، علیرضا نورمحمدى، شیث رضایى، کریم باقرى، تیاگو فراگا و محمد نورى، سپهر حیدرى، حمیدرضا على عسکرى، مازیار زارع، هادى نوروزى، مجتبى زارعى، غلامرضا رضایى، امیرحسین فشنگچى، مهدى شیرى، حسین بادامکى، سعید حلافى، رحمان احمدى، محمد پروین، ابراهیم شکورى، محمد منصورى فهیم، اشپیتیم آرفى، مجتبى شیرى، سامان آقازمانى، سکوبرت، روح الله سیف اللهى و وحید هاشمیان همه ۲۸ بازیکنى هستند که تا به امروز نامشان در فهرست سرخپوشان ثبت شده است، فهرست ۲۸ نفره اى که خیلى ها اعتقاد دارند که فاصله نیروهایش از یکدیگر بسیار زیاد است و بعید هم به نظر مى رسد در دو بازى آینده بازیکنى به این فهرست اضافه شود. از این جمع ۲۸ نفره، امروز على دایى چند بازیکن را در اختیار دارد که پاسخ به این سوال شاید بتواند شدت انتقادات را تعدیل کند. در حال حاضر چنین به نظر مى رسد که ۱۳ بازیکن از این فهرست ۲۸ نفره براى بازى در پرسپولیس با مشکلات بسیارى روبه رو هستند.سپهر حیدرى ۳ دنده اش شکسته و دیگر لیگ را از دست داده است.
علیرضا نورمحمدى به دلیل همه آن اتفاقاتى که در پایان بازى با استیل آذین برایش اتفاق افتاد فعلاً نمى تواند براى سرخپوشان به میدان برود.
غلامرضا رضایى مصدوم است و شدت این مصدومیت جدى است که هنوز تاریخ بازگشت او مشخص نشده است.
علیرضا محمد هم شرایط چندان خوبى ندارد و به دفعات بروز مصدومیت هاى گاه و بیگاه باعث دورى او از پرسپولیس شده است.
جلال اکبرى هم که تکلیفش یکبار دیگر در بازى در مقابل نفت مشخص شد و براى مدتها حضور در جمع سرخپوشان را از دست داد.
شیث رضایى و کریم باقرى هم که دیگر ماجرایشان را همه مى دانند. دو بازیکنى که به دلیل داشتن مشکلات بسیار با على دایى عطاى ماندن در پرسپولیس را به لقایش بخشیده و در اواسط فصل خرج خود را از پرسپولیس جدا کرده اند.
محمد نورى هم فعلاً از ناحیه دوى دست مصدوم است و بعید به نظر مى رسد در این بازى بتواند، بدون نگرانى براى سرخپوشان بازى کند.
محمد پروین هم که مدتهاست از جمع سرخپوشان رفته و تنها نامى از او در این فهرست ۲۸ نفره باقى مانده است.سعید حلافى، روح الله سیف اللهى، مهدى شیرى و مجتبى زارعى و یکى دونفر دیگر نیز به دلیل عدم حضور مناسب در پرسپولیس، چنین به نظر مى رسد که فعلاً در شرایط بازى نیستند و بعید هم به نظر مى رسد که على دایى، در ۳ ، ۲ بازى باقیمانده به آنها میدان بدهد با این شرایط باید پذیرفت که شاید عدم نتیجه گیرى سرخپوشان چندان هم بى دلیل نباشد و این شرایط ناگوار شاید اگر براى هر تیمى به غیر از پرسپولیس اتفاق مى افتاد شاید آن تیم را تا مرحله سقوط هم مى کشاند اما با تمامى این مسائل حالا دایى تنها یک فرصت را پیش روى خود مى بیند و آن قهرمانى در جام حذفى است، عنوانى که با این نفرات بسیار سخت است که پرسپولیس به آن دست یابد.

 

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 12 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

تقابل اراده پرسپولیس و روی نامهربان فوتبال ؛ حالا وقت تقویت انگیزه‌هاست

 

 

فوتبال ورزش اتفاقات است و البته غیر قابل پیش‌بینی بودن این اتفاقات، عامل اصلی جذابیت این رشته ورزشی محسوب می‌شود. در این میان نوع اتفاقات اما در سرنوشت یک تیم تأثیرگذار بوده و اگر این اتفاقات نظیر مصدومیت و محرومیت به طور سریالی دامنگیر تیمی شود، قطعاً در روند حرکتی آن تیم ایجاد اخلال کرده و تأثیری سوء بر پیکره آنان خواهد گذاشت.

پرسپولیس در مقطع کنونی اما اسیر اتفاقات بد فوتبال شده و روی نامهربان فوتبال به شکلی علنی خود را به رخ شاگردان دایی کشیده است. بعد از محرومیت‌هایی که نصیب تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در دیدار با استیل‌آذین شد، سریال مصدومیت‌های متوالی، اکنون دست کادر فنی پرسپولیس را در پوست گردو گذاشته است.

از مصدومیت غلامرضا رضایی و متعاقب آن جلال اکبری و محمد نوری و اکنون سپهر حیدری که به طور قطعی تا پایان فصل نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند، وضعیت اردوگاه پرسپولیس را به لحاظ برخورداری از بازیکنان باتجربه به شکلی درآورده است که ذهن دایی و دستیارانش را مشغول این معضل کرده است. دایی اکنون با شرایط بسیار سختی مواجه شده است و به‌ناچار باید از نیروهای جایگزین خود استفاده کند آن هم در وضعیتی که مشکل‌ترین دیدارهای فصل خود را در پیش داشته و با حریفانی بن دندان مسلح روبرو خواهد شد. در چنین وضعیتی مسلماً تنها عامل و صدالبته تأثیرگذارترین عاملی که می‌تواند برای پرسپولیس چاره‌ساز شود، بحث تقویت متوالی انگیزشی در اردوگاه تیم است و حالا دایی باید بیشتر روی جنبه‌های روحی، روانی تیمش کار کند. حالا زمانی است که حبیب کاشانی هم باید وارد معرکه شده تا با استفاده از شگردهای خاص خود در تقویت قوای روانی بازیکنان پرسپولیس، آنان را از این حیث تحریک کند. بدون تعارف پرسپولیس اکنون در سخت‌ترین موقعیت خود در فصل جاری قرار داشته و حالا باید اراده خود را به رخ نامهربان فوتبال بکشد. اعتقاد ما بر این است که در تقابل میان روی نامهربان فوتبال و اراده پرسپولیس، مورد دوم، در صورت معنا شدن کامل، نیروی غالب خواهد بود!

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com